۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۲

استاندار خراسان شمالی:

علل بروز قاچاق کالا در خراسان شمالی شناسایی شود

علل بروز قاچاق کالا در خراسان شمالی شناسایی شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی بر لزوم تقویت اجزای برخورد کننده با قاچاق تاکید کرد و گفت: خلاءها و دلایل قاچاق کالا در استان باید شناسایی و برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر یک شنبه در کمیسیون قاچاق و ارز خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز موجب ضربه زدن به نظام اقتصادی و بخش تولید کشور می‌شود بنابراین جدیت لازم برای برخورد با اینگونه اقدامات ضروری است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در کنار اقدامات فیزیکی انجام شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مانند راه اندازی سامانه‌های الکترونیکی تعیین مبدا و مقصد تولید کالاها، باید به دنبال افزایش آگاهی سطح جامعه در خصوص خرید کالای قاچاق باشیم.

وی افزود: شناساندن کالاهای قاچاق و دلایل عدم استفاده از آن باید در سطح جامعه بر مبنای احکام دین اسلام و شرع اطلاع رسانی شود تا آگاهی جامعه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز که موجب اختلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود، افزایش یابد.

حسین نژاد با تاکید بر تقویت اجزای برخورد کننده از جمله نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و سامانه‌های الکترونیکی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: خلاءها و دلایل قاچاق کالا در استان باید شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 5390408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha