۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

معاون سیاسی سپاه:

سردار سلیمانی لشکر مقاومت را در منطقه تثبیت کرد

سردار سلیمانی لشکر مقاومت را در منطقه تثبیت کرد

اردبیل- معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم سلیمانی لشکر مقاومت را در منطقه تثبیت کرد، حتی بعد از شهادتش این مقاومت به کابوسی برای آمریکا بدل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است و با گذشت ۲ سال از شهادت وی آنچه که همگان با چشم خود چه در داخل کشور و چه در فراتر از مرزها مشاهده کردند، این بود که سردار سلیمانی نماد بارز حق‌طلبی و حق‌خواهی بود که آمریکا را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی مهمترین دشمن استکبار بود به گونه‌ای که هیئت حاکمه آمریکا و در رأس آن ترامپ که از برنامه‌های مقاومت سردار به سطوح آمده بودند با دستور مستقیم شهادت وی را طراحی کردند با این تصور که با به شهادت رساندن سردار، مقاومت در منطقه تعطیل خواهد شد.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: اما جهان مشاهده کرد که این روند مقاومت تضعیف‌شدنی نیست و گرچه با شهادت وی توانستند سردار سلیمانی را از سر راه بردارند اما اندیشه مقاومت همچنان در منطقه ساری و جاری است.

جوانی افزود: آمریکا می‌خواست با شهادت سردار سلیمانی سد مقاومت را شکسته و راه نفوذ خود را باز کند اما مشاهده شد که از لحظه شهادت انتشار خبر و روز تشییع جنازه این سردار دل‌ها در عراق، خوزستان، تهران، قم و حتی کرمان و مراسم‌های متعدد در آن سوی مرزها نشان داد که سردار و مکتب وی تمام‌نشدنی است و آنچه که بعد از شهادت وی آمریکا را به لرزه در می‌آورد، تئوری مقاومت ایجاد شده بعد از شهادت این سردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ۴۰ سال مجاهدت خالصانه در راه اسلام، قرآن، نظام و ولایت به سردار رنگ الهی و خدایی بخشیده بود و حتی بعد از شهادت وی نیز این رنگ الهی استمرار داشته و گرچه جهانیان او را سردار، ژنرال و سپهبد می‌شناختند، خود طبق وصیتش سردار خوانده شد و همین درس بزرگی برای جهانیان است.

جوانی اضافه کرد: اتاق‌های فکر آمریکا می‌خواستند با شهادت سردار سلیمانی راه و سلوک او را تا همیشه تاریخ کور کنند اما زهی خیال باطل که آزادی‌خواهان جهان با ادامه دادن راه سردار و نگاه مدیریتی وی به زودی زود جهان اسلام را از اندیشه‌های فاسد استکبار پاک خواهند کرد.

وی حلقه گم شده مدیریت امروز را نبود نگاهی همچون نگاه قاسم سلیمانی در برهه‌های حساس مدیریتی اعلام کرد و ادامه داد: امروز اگر در عرصه‌های متعدد نگاه ما نگاه سلیمانی‌وار باشد، می‌توانیم از تمام گردنه‌های سخت عبور کرده و کشور را به سعادت و سلامت برسانیم.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیان کرد: اگر نگاه سلیمانی‌وار در کشور ساری و جاری شود هرگز برای حل مشکلات کشور چشم به بیگانه نخواهیم دوخت و مشکلات داخلی خود را با تکیه بر توان خود و تأسی بر سیره و مکتب سلیمانی حل و فصل می‌کنیم.

کد خبر 5390976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha