دبیرکل عصائب اهل الحق:

گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی حق ما است

گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی حق ما است

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق امروز طی سخنانی به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی اظهار داشت: گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی حق ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در سخنرانی به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی اعلام کرد: حمله به سردار سلیمانی، حمله به ما است و گرفتن انتقام او نیز حق ما است.

وی با بیان این مطلب افزود: خون فرماندهان شهید به اخراج آمریکاییها از منطقه و پایان اشغال اسرائیل منجر خواهد شد. عراق و ملت آن در سال ۲۰۱۲ بر بزرگترین [ارتش] اشغالگر در جهان پیروز شدند اما این اشغالگران بعدها به بهانه حضور داعش بازگشتند.

الخزعلی با اشاره به اینکه گرفتن انتقام سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» با تکمیل مسیر آنها در راستای آزادسازی سرزمین عراق میسر می شود، اعلام کرد که انتقام خون فرماندهان پیروزی در گرو اخراج آمریکا از منطقه و پایان بخشیدن به حضور رژیم صهیونیستی است.

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» با بیان اینکه آمریکایی ها تنها به امنیت رژیم صهیونیستی و تضعیف عراق و سیطره بر آن اهمیت می دهند، گفت: ملت عراق امروز قادر است که نظامیان آمریکایی را از کشور خارج کند.

کد خبر 5391328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha