۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶

فعالیت ۴۴۰ راهدار همزمان با شروع بارندگی‌های در سیستان و بلوچستان

فعالیت ۴۴۰ راهدار همزمان با شروع بارندگی‌های در سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴۰ نفر از راهداران همزمان با شروع بارندگی‌ها در مسیرهای ارتباطی زیر پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، جلال الدین قادری اظهارداشت: همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بروز بارندگی شدید استان به ویژه مناطق جنوبی آن تمامی راهداران این اداره کل در قالب ۳۵ تیم در آماده باش کامل درآمدند و با شروع بارش‌ها به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در راه‌های ارتباطی به خدمات رسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه راهداران جنوب سیستان و بلوچستان در سخت‌ترین شرایط حضور دارند تا راه‌ها باز بماند و رفت و آمد در جریان باشد گفت: در حال حاضر محور دلگان- بزمان، دلگان - زهکلوت و فنوج- کتیج- رمشک به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی مسدود هستند و تلاش راهداران برای بازگشایی آنها با قوت ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۳ شرکت خصوصی طرف قرار داد این اداره کل آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن ماشین آلات به راهداران اعلام کرده‌اند که به منظور تسریع خدمات رسانی به شهروندان از آنها استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: ضروری است شهروندان مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان با توجه به تداوم بارندگی‌ها و شرایط ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 5391352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha