۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴

فرماندار قرچک خبر داد؛

اعطای تسهیلات خرید نهاده‌های دامی به دامداران قرچک

اعطای تسهیلات خرید نهاده‌های دامی به دامداران قرچک

قرچک- فرماندار قرچک از اعطای تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در این شهرستان خبر داد و گفت: دامدارانی که نسبت به پلاک‌کوبی دام خود اقدام کرده‌اند، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک که با حضور حبیبی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، میرزایی رئیس اداره صمت، دیگر مدیران عضو و جمعی از تولیدکنندگان حوزه‌های کشاورزی و صنعت در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: دامدارانی که نسبت به پلاک‌کوبی دام خود اقدام کرده‌اند، می‌توانند به منظور بهره‌مندی از تسهیلات خرید نهاده‌های دامی، با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی «دامدار کارت» دریافت کنند.

خطیبی افزود: علاوه بر رشد صنعت در قرچک، توسعه کشاورزی و فعالیت‌های گلخانه‌ای نیز باید به خوبی رقم بخورد؛ بسیاری از متقاضیان احداث گلخانه به دنبال راهکاری برای تسریع در راه‌اندازی واحد خود هستند و این وظیفه ادارات است که با کاهش روند بوروکراسی اداری، نهایت مساعدت را داشته و این افراد راهنمایی کنند.

فرماندار قرچک عنوان داشت: بعد از اجرای پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی قرچک، بایستی عملیات نصب علمک گاز برای واحدهای تولیدی در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد و در این مسیر ادارات ذیربط باید فارغ از چارچوب وظیفه و با نگاه حمایت از تولید، به این واحدها کمک کنند.

وی در ادامه بیان داشت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی به ویژه در حوزه مخابرات باید روز به روز پیشرفت بهتری داشته باشد، چراکه سرمایه‌گذار هزینه را پرداخت کرده و نباید علاوه بر مشقت تولید، دغدغه این موضوعات را نیز داشته باشد.

کد خبر 5394782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha