۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف:

حل مشکلات کرمانشاه نیاز به تلاش شبانه‌روزی دارد

حل مشکلات کرمانشاه نیاز به تلاش شبانه‌روزی دارد

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران با اشاره به عقب‌افتادگی‌های زیاد استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف، گفت: حل مشکلات و معضلات استان کرمانشاه تلاش شبانه‌روزی می خواهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدنظر عظیمی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه در موقعیتی قرار گرفته که در برخی حوزه‌ها نیاز به تلاش و کار شبانه‌روزی دارد و عقب‌افتادگی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

وی با اشاره به حساسیت ویژه استان کرمانشاه در جغرافیای امنیتی کشور، گفت: حل مشکلات و معضلات استان کرمانشاه تلاش و کار زیادی را می‌طلبد.

سردار عظیمی خاطرنشان کرد: کشور با توجه به برخورد دشمنان در شرایط سختی قرار دارد و به تبع آن استان کرمانشاه هم مشکلات زیادی داشته که با همراهی و تلاش همگانی و یاری سردار امیری مقدم قابل حل است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران تصریح کرد: با توجه به تجربه طولانی خدمت در غرب کشور، توفیق خدمت به استانداران متعددی در مسئولیت‌های مختلف داشته‌ام و جا دارد از زحمات استاندار سابق که در پیش‌برد امور در حوزه موضوعات امنیتی کشور و استان کرمانشاه تلاش کرد، تشکر کنم.

عظیمی با اشاره به اهمیت مشکلات امنیتی، افزود: در زمان استانداری مهندس بازوند، استان کرمانشاه با حوادث غیرمترقبه متعددی روبه‌رو بوده اما ایشان هیچوقت از اهمیت مشکلات امنیتی کشور و استان کرمانشاه غافل نبودند.

وی با اشاره به مقطع حساس تاریخی کشور گفت: شرایط مناطق مرزی، شرایط حساسی است؛ در غرب کشور در بخشی با دولت مرکزی عراق و بخشی نیز اقلیم شمال عراق همسایه هستیم و با توجه به حضور بیگانگان در منطقه، مرزهای غربی کشور حساسیت بالایی دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران با قدردانی از زحمات استاندار سابق و خیر مقدم به استاندار جدید کرمانشاه، افزود: با توجه به تجربه کار اجرایی سردار امیری مقدم در استان کرمانشاه و سطح کشور و آشنایی وی با استان کرمانشاه، می‌توان در آینده شاهد ارتقای امنیت در مرزهای کشور بود.

کد خبر 5396331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha