۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۵ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد زنجان تعریف شده است

۵ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد زنجان تعریف شده است

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی سالجاری بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی در کمیته امداد استان زنجان تعریف شده است.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمیته امداد استان نسبت به توانمندی سازی مددجویان بسیار تاکید دارد، گفت: اشتغال لازمه مهم در توانمندی مددجویان است.

وی با بیان اینکه طی سالجاری بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی در کمیته امداد استان زنجان تعریف شده است، اظهار کرد: برای این تعداد فرصت شغلی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه پنل‌های خورشیدی برق در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، گفت: این طرحی است که کمیته امداد قرار خود را با شرکت برق منعقد کرده است تا از این طریق مددجویان امرار معاش کنند.

صفری تاکید کرد: با شرکت برق قرار داد بسته شده که به مدت ۲۰ سال خرید تضمینی از طریق وزارت نیرو صورت می‌گیرد و ماه به ماه محاسبه و مبلغ تولید شده به مجری اشتغال داده می‌شود.

وی افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد ثابت راهبرد اصلی و مهم کمیته امداد بوده و با همین نگاه فراهم کردن زمینه اشتغال به کار مددجویان باهدف تسهیل گری و سرعت بخشی به فرآیند توانمندسازی جامعه هدف از اولویت‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال، توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای جامعه هدف این نهاد در قالب هدایت شغلی و راهبران شغلی و ارائه بسته‌های تشویقی است.

کد خبر 5396995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha