۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

محل استقرار وزرای دولت برای پاسخگویی به مردم در هرمزگان اعلام شد

محل استقرار وزرای دولت برای پاسخگویی به مردم در هرمزگان اعلام شد

بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: محل استقرار نمایندگان رییس جمهور برای پاسخگویی به مردم هرمزگان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این لیست ۳۱ وزارت خانه و نهاد دولتی با استقرار میز ارتباطات مردمی، آمادگی خود را برای پذیرش درخواست، شکایات و پیشنهادهای مردم استان هرمزگان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و۲۳ دیماه اعلام کرده تا خواسته های آنان سریعتر رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار هرمزگان گفت: آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان صبح پنجشنبه درچهاردهمین سفر استانی مهمان مردم خون‌گرم این استان است.

محل استقرار وزرای دولت برای پاسخگویی به مردم در هرمزگان اعلام شد

علی رئوفی روز گذشته در نشست با رسانه‌های هرمزگان افزود: در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به مدت ۲ روز برنامه‌های مختلفی شامل دیدار با نخبگان، خانواده‌های شهدا، نشست با مدیران، نشست با خبرگان صنعت و بازدیدهای میدانی از مناطق سیل زده و زلزله زده دارند.

وی ادامه داد: رییس جمهور سه بازدید سرزده خواهند داشت و نشست‌های آن در سالن ندسا برگزار می‌شود. آخرین برنامه سفر رییس جمهور دیدار با خبرنگاران است و سپس هرمزگان را ترک می‌کند.

معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: نامه‌های مردم به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سامد و به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

کد خبر 5397860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha