۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی:

۶۵۰ مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی در کشور فعالیت می کنند

۶۵۰ مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی در کشور فعالیت می کنند

رشت- رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها باید برای بخش کشاورزی مفید باشد، ادامه داد: ۶۵۰ مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ رمضان نژاد صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه این سازمان بر مبنای اقدامات علمی و دانش بنیان عمل می‌کند، اظهار کرد: ۱۳ هزار مهندس کشاورزی در گیلان فعال هستند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه ریزی ها باید به گونه‌ای باشد که فایده آن به کشاورزی و کشاورزی برسد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مهارت محوری و نزدیکی علم و فن با تجربه از جهت گیری های سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به فعالیت ۶۵۰ مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی در کشور، ادامه داد: با اجرای طرح نظام اجرایی سهم‌بری دانش از تولید در کشاورزی (سدات)، می‌توانیم پیوندی پایدار بین مهندسان کشاورزی با دست اندرکاران تولید و کشاورزان برقرار سازیم.

وی اضافه کرد: که در تلاش هستیم در هر دهستان، مرکز خدمات کشاورزی ایجاد کنیم تا امور مربوطه، در همانجا از سوی کشاورزان پیگیری شود.

کد خبر 5397926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha