۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳

سخنگوی شورای شهر زنجان:

۳۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان اضافه می شود

۳۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان اضافه می شود

زنجان-سخنگوی شورای شهر زنجان گفت: ۳۶ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان اضافه خواهد شد.

حسین حمزه‌لوپاک در گفتگو با مهر  با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، گفت: مقرر شده بود منابعی در این خصوص در نظر گرفته شود که بخشی از این کار انجام شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه اتوبوس‌رانی مربوط به بخش خصوصی است اما شهرداری به این بخش یارانه نوسازی می‌دهد و متعهد هستند که در این بخش فعالیت داشته باشند.

سخنگوی شورای شهر زنجان با بیان اینکه در همین راستا ۷ دستگاه اتوبوس بازسازی و تعمیر شده و ۴۰ دستگاه نیز در حال عقد قرارداد است، متذکر شد: از ۸۰ دستگاه اتوبوسی که در ناوگان فعال است، ۶۰ دستگاه تا نیمه اول سال آینده به طور کامل نوسازی شده و کمک‌حال نوسازی ناوگان اتوبوسرانی زنجان خواهد بود.

حمزه لو پاک افزود: در صورت اضافه شدن ۳۶ دستگاه جدید نیز به این ناوگان اضافه شود، ناوگان اتوبوسرانی جوانی در زنجان خواهیم داشت. همچنین در نظر داریم برای ناوگان تاکسی‌رانی نیز این موضوع را تعمیم دهیم.

وی با تاکید بر اینکه هر طرحی معایب و مزایایی به همراه دارد، گفت: اگر این موضوع را به بحث خصوصی‌سازی ناوگان اتوبوسرانی تعمیم دهیم، موافق خصوصی‌سازی صد درصدی این ناوگان نیستیم و بخشی از این ناوگان باید در اختیار شهرداری باشد.

کد خبر 5397946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha