۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل:

۱۷ هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل رفع تصرف شد

۱۷ هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل رفع تصرف شد

اردبیل- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از رفع تصرف از ۱۷ هکتار اراضی ملی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قلیزاده ظهر چهارشنبه در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل اظهار کرد: با صدور حکم رفع تصرف توسط دستگاه قضائی استان، ۱۷ هکتار از اراضی ملی در روستای صومعه شهرستان اردبیل از دست اشخاص فرصت‌طلب و سودجو توسط مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت‌المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از تمام توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند.

قلیزاده از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب اراضی ملی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی، مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت ۲۴ ساعته اطلاع دهند.

کد خبر 5398149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha