۲۲ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۲۹

با ظرفیت ۳۰ درصدی،

پای تماشاگران مازندرانی به ورزشگاه ها باز شد

پای تماشاگران مازندرانی به ورزشگاه ها باز شد

آمل- تماشاگران مازندرانی پس از دوری حدود دوساله به علت شرایط خاص کرونایی، به صورت محدود از امروز نظاره گربازی های تیم‌های لیگ برتر استان در سالن‌های مسابقاتی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حدود ۳۰ درصد از سالن دوهزار و۵۰۰ نفری پیامبر اعظم آمل به تماشاگرانی که دو نوبت واکسن کرونا دریافت کرده بودند، برای تماشای بازی تیم‌های لبنیات هراز آمل و سایپا تهران در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اختصاص داده شد.

در این دیدار تیم لبنیات هراز آمل با حمایت اندک تماشاگران خود با نتیجه ۳ بر یک تیم پرآوازه سایپای تهران را شکست داد و در جمع چهار تیم مدعی بالای جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.

شاگردان بهروز عطایی که بعد از شکست دور از انتظار هفته شانزدهم برابر میزبان خود تیم شهداب یزد، با انگیزه‌های بالایی دراین دیدار خانگی برابر تیم سایپا حاضر شدند، در دست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای (۳۰ بر ۲۸)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۵ بر ۲۰) پیروز شدند و یازدهمین پیروزی این فصل خود را با حمایت اندک تماشاگران خود جشن گرفتند. تیم لبنیات هرازآمل با کسب این برتری خانگی، درجدول رده بندی مسابقات ۳۱ امتیازی شد و رده چهارم خود را حفظ کرد.

شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا هم در دست دوم با امتیاز (۲۵ بر ۲۰) از میزبان خود تیم لبنیات هراز آمل امتیاز گرفت. تیم هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران دراین رقابت‌ها دربازی بیرون از خانه در مریوان به مصاف تیم راه یاب ملل این شهر رفت.

بازی‌های هفته هجدهم این رقابت‌ها روز یکشنبه ۲۶ دی برگزار می‌شود و در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم لبنیات هرازآمل در بازی خانگی میزبان تیم سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ خواهد بود و تیم هورسان رامسر هم در این شهر به مصاف تیم میانه جدولی پاس گرگان می‌رود.

کد خبر 5398484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha