۲۵ دی ۱۴۰۰، ۹:۰۵

مدیر حوزه علمیه خواهران تویسرکان اعلام کرد؛

برگزاری رزمایش اعزام مبلغ در تویسرکان

برگزاری رزمایش اعزام مبلغ در تویسرکان

همدان- مدیرحوزه علمیه خواهران تویسرکان گفت: رزمایش اعزام مبلغ فاطمی در دو مرحله درتویسرکان برگزار شده است.

لیلا ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: رزمایش اعزام مبلغ فاطمی در دو مرحله به صورت فاطمیه اول به مدت یک هفته در مدارس دخترانه متوسطه یک و دو در شهر و روستاهای تویسرکان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در فاطمیه دوم اعزام مبلغ و راوی روایتگر فاطمیه به مدت یک هفته در پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی خواهران انجام شد، تاکید کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته کانون نرجس خاتون (س) واقع در مسجد امام حسین (ع) با حضور مبلغین خواهر، برنامه‌های محتوایی و مفهومی با محوریت فاطمیه برای ۳۰ نفر از نونهالان (کودک و نوجوان) برگزار می‌کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران تویسرکان تصریح کرد: این کانون هر هفته، پنجشنبه‌ها به طور مستمر برنامه‌های تربیتی و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان دختر اجرا می‌کند.

ترکاشوند با بیان اینکه در ادامه این برنامه‌ها اعزام‌های متفرقه ایام فاطمیه و سالگرد سردار دل‌ها انجام خواهد شد، مطرح کرد: همچنین در ین هفته به صورت ویژه پیرو منویات و دغدغه رهبر کبیر در بحث افزایش جمعیت اعزام مبلغ تبلیغ و فروش کتاب (مثبت سه) را در دستور کار خواهیم داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران تویسرکان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تولیدمحتوای مسابقه خطبه فدکیه برای رویداد قرآنی زلال کوثر و عملیات فاطمیه توسط یکی از راویان و مبلغان حافظ خطبه فدکیه حوزه علمیه کوثر انجام خواهد شد.

ترکاشوند افزود: حوزه خواهران تویسرکان میزبان و برگزارکننده مسابقات الکترونیکی برنامه رویداد قرآنی زلال کوثر در رشته تحقیق و ترتیل خواهران به مناسبت ایام فاطمیه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه از اهم برنامه‌های حوزه علمیه خواهران تویسرکان می‌توان به میزبانی و برگزاری مسابقه حضوری مداحی بانوان اشاره کرد، خاطرنشان کرد: همچنین از مسابقات دیگر رویداد می‌توان به روایتگری فاطمی ویژه خردسالان و حفظ آیات فاطمی ویژه بزرگسالان در هفته آینده در مدرسه علمیه خواهران تویسرکان خبر داد.

کد خبر 5399603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha