۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴

استاندار خبرداد؛

راه اندازی بیمارستانهای جدید کهگیلویه و بویراحمد تا سال آینده

راه اندازی بیمارستانهای جدید کهگیلویه و بویراحمد تا سال آینده

یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی بیمارستان های در دست احداث شهرستانهای استان تا سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احمد زاده در بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: هدف از این دیدار هم تقدیر و تشکری از کادر درمان و پزشکی استان علی الخصوص بیمارستان شهید جلیل که مدتها مرکز درمان بیماران کرونایی بود و عملکرد موفقی داشت.

وی بیان کرد: این شروعی است برای برسی مشکلات حوزه درمان استان و کمک به تهیه تجهیزات و توسعه خدمات دهی به بیماران در سطح استان است.

وی اظهار کرد: توسعه بیمارستان در سطح استان شرایط خوبی دارد و اعتبارات خوبی گرفته و ان شاءالله تا سال آینده همه شهرستان‌ها بیمارستان‌های آنها راه اندازی خواهد شد و وضعیت بهداشتی رو به پیشرفت هست.

استاندار تاکید کرد: از جریان‌های حاشیه‌ای و سیاسی می‌خواهم که در وضعیت درمان و بهداشت ورود نکنند، درمان جای تخصصی است و باید کار را به متخصصین بسپاریم و مردم را نامید نکنند و اجازه دهند دانشگاه علوم پزشکی متمرکز بر روی درمان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: سال ۹۸ برنامه بود که همه بخشها این بیمارستان را افتتاح کنیم ولی با توجه به کمبود تجهیزات و ورود بیماری کرونا این بیمارستان به عنوان مرکز معین کرونا در نظر گرفته شد و تجهیز آن را انجام داده‌ایم.

پرویز یزدانپناه افزود: ما در زمان بحران کرونا کمبود تخت نداشته و میزان مرگ و میر به میزان کشوری کم و جز استان‌های خوب بودیم و با توجه به واکسیناسیون در دولت جدید و کم شدن بیماری کرونا تصمیم گرفته شد که از ظرفیت بیمارستان استفاده کنیم.

یزدان پناه گفت: خوشبختانه طی دوسال اخیر تجهیزات زیادی به این بیمارستان اورده شد که شامل ام ار ای، سی تی اسکن، اکو، سونوگرافی، مخزن اکسیژن، لاپاراسکوپی خریداری و قسمتی توسط هیئت امنا تأمین شد و اتاقهای عمل و اورژانس حوادث و تصادفات راه اندازی و همچنین بخش آی وی اف نزدیک دو ماه است که کار خود را شروع کرده است.

کد خبر 5401718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha