۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶

با حضور خانواده‌های شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو؛

«مشترک مورد نظر» محمدرضا مرزوقی رونمایی می‌شود

«مشترک مورد نظر» محمدرضا مرزوقی رونمایی می‌شود

کتاب «مشترک مورد نظر» محمدرضا مرزوقی با حضور خانواده‌های شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با تجلیل از خانواده‌های شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کتاب جدید محمدرضا مرزوقی با عنوان «مشترک مورد نظر» رونمایی می‌کند.

این اثر که از مجموعه «رمان نوجوان امروز» است روز سه‌شنبه ۲۸ دی ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور خانواده‌های شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو رونمایی می‌شود.

از این نویسنده در سال‌های گذشته کتاب‌های «لبخندی برای سوفیا» و «بچه‌های کشتی رافائل» هر دو از مجموعه رمان نوجوان امروز و «بزرگ گوش کوچک» از مجموعه آهای مواظب ما باشید! نیز در کانون منتشر شده بود.

محور اصلی داستان کتاب «مشترک مورد نظر» حادثه پلاسکو است که به قلم محمدرضا مرزوقی نوشته شده است.

در این مراسم مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید، فاطمه طارمی مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تعدادی از نویسندگان و تصویرگران آثار کانون همچون شهرام شفیعی، علی کاشفی‌خوانساری و... حضور خواهند داشت.

این آیین از سوی اداره کل نظارت بر انتشارات کانون در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5401797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha