۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱

رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۲۲۰ ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه طی روز گذشته

انجام ۲۲۰ ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه طی روز گذشته

کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام ۲۲۰ ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه طی روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هومن رفیعی اظهار کرد: بر اثر بارش برف و کولاک شدید در ۲۴ ساعت گذشته اکثر مسیرهای مواصلاتی استان کرمانشاه بخصوص جاده‌های فرعی و روستایی مسدود یا با کندی تردد مواجه شد و امدادرسانی با اختلال مواجه شده است.

وی افزود: آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ استان کرمانشاه در این مدت بیش از ۲۲۰ مأموریت انجام داده‌اند که از این تعداد ۱۱۱ مأموریت مختص انتقال بیمار و ۱۲ مورد مربوط به انتقال مادران باردار بوده است که یک مورد دیگر نیز در حال انجام است اما به علت مشکل مسدود شدن راه بین گهواره و ثلاث باباجانی با هماهنگی‌های لازم با هوانیروز با بالگرد انجام خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳ مورد تصادف ترافیکی، ۲۱ مورد درمان در محل، یک هزار و۳۶۱ مورد تماس تلفنی و ۴۱ مورد اخذ امضا در محل توسط اورژانس استان کرمانشاه صورت گرفته است.

رفیعی بیان کرد: بارش شدید برف که از روز گذشته در استان کرمانشاه آغاز شده موجب کندی تردد خودروها و بسته شدن راه ده‌ها روستای استان شده است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف تا پایان هفته در کرمانشاه ادامه دارد و شاهد کاهش محسوس دمای هوا و یخبندان در سطح استان خواهیم بود.

رفیعی گفت: از رانندگان خودروها می‌خواهیم علاوه بر بر رعایت احتیاط فاصله ایمنی، راه را برای اورژانس و ماشین‌های امدادی باز بگذارند تا عملیات امداد و کمک رسانی با سختی مواجه نشود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هم اکنون تمامی پایگاه‌های اورژانس با رعایت موارد ایمنی مانند زنجیر چرخ و آذوقه و … در استان فعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای اورژانس آمادگی کامل را جهت امداد رسانی دارند اما متأسفانه ۲۰ تا ۳۰ درصد جاده‌های فرعی قابل دسترسی نیستند اما این مهم نیز هرچه سریع‌تر با کمک و همکاری خوبی که تاکنون اداره راه و هلال احمر با ما داشته‌اند به زودی محقق شود.

کد خبر 5402887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha