۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

نظارت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری تشدید شود

نظارت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری تشدید شود

شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع سویه امیکرون در استان، گفت: نظارت های کرونایی در استان تشدید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد استانی کرونا با بیان اینکه کرونا تهدید بزرگی برای جان افراد است، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آحاد جامعه ما را کمک می‌کند تا از این بیماری نجات پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه فعالان در طرح شهید سلیمانی باید حاج قاسم را الگو رفتاری خود قرار دهند، عنوان کرد: سردار سلیمانی در دورترین مناطق با اخلاص و تلاش برای امنیت مردم فعالیت کرد و ما باید در این طرح فعالیت‌ها را به موقع و مناسب انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آموزش و اطلاع رسانی برای مقابله با این بیماری ضروری است، تصریح کرد: باید از ظرفیت شبکه و فضای اجتماعی در امر فرهنگسازی، آگاه سازی و اغنا سازی در امر پیشگیری و واکسیناسیون استفاده شود.

ایمنی ۸۱ درصدی در برابر ابتلاء به کرونا با تزریق دز سوم واکسن

مردانی به فعالیت سپاه و مؤسسه خیریه برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌های نظارتی در زمان سویه امیکرون در استان تشدید شود.

وی با بیان اینکه با تزریق دز دوم ابتلاء به کرونا ۶۵ درصد کاهش می‌یابد، مطرح کرد: دز سوم میزان ابتلاء افراد به بیماری کرونا را ۸۱ درصد کاهش می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، افزود: تزریق واکسن دز سوم در استان ۱۷ درصد است که این مهم باید افزایش یابد.

مردانی گفت: محموله واکسن به چهارمحال و بختیاری وارد شده است و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 5403652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha