۳۰ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۴۷

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

راه ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی مسدود شد/انسداد ۳محور ارتباطی

راه ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی مسدود شد/انسداد ۳محور ارتباطی

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با موج بارشی جدید از چهارشنبه تاکنون راه ارتباطی ۶۰۰ روستای استان مسدود شد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی استان گفت: تا صبح روز گذشته تمام راه‌های روستایی استان برف روبی و بازگشایی شده بودند اما با آغاز مجدد بارشها از چهارشنبه به دلیل تقارن برف با کولاک مجدد راه ارتباطی ۶۰۰ روستا مسدود شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازگشایی سه هزار کیلومتر راه بین شهری استان بازگشایی شده است، گفت: هم اکنون ۶۸ اکیپ راهداری در گردنه‌های استان ساماندهی شده و مشغول خدمات رسانی به هم استانی‌ها هستند.

انسداد سه محور ارتباطی در آذربایجان غربی

شکری خاطرنشان کرد: در بخش راه‌های روستایی استان به دلیل کولاک شدید هم اکنون راه ارتباطی ۶۰۰ روستا مسدود بوده و تلاش راهداران برای بازگشایی این راه‌ها ادامه دارد و تلاش می‌شود تا دو روز آینده تمامی محورهای ارتباطی روستایی بازگشایی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر سه محور ارتباطی مهاباد- بوکان، مهاباد – پسوه و چالدران – خوی با کولاک شدید مواجه بوده و مسدود هستند.

شکری با توصیه به پرهیز از انجام سفرهای غیرضرور در محورهای ارتباطی استان اضافه کرد: در صورت ضرورت سفر رانندگان تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

کد خبر 5404974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha