۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹

امام جمعه شهر چمران:

رسانه‌ها مطالبات مردمی را فراموش نکنند

رسانه‌ها مطالبات مردمی را فراموش نکنند

چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: رسانه‌ها و فعالان اجتماعی نباید اجازه دهند دغدغه‌ها و مطالبات مردمی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: رسانه‌ها و فعالان اجتماعی، مطالبات و دغدغه‌های مردمی را که از تریبون نماز جمعه بیان می‌شود، پیگیری کنند و نگذارند که این مطالبات به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: امروز فعالان اجتماعی و رسانه‌ها باید در یک بستر اخلاق‌مدارانه، انقلابی و به صورت مسئولانه دغدغه‌ها و مطالبات مردم را تا حصول نتیجه از متولیان امر پیگیری کنند.

خطیب جمعه شهر چمران یادآور شد: صرف بیان معضلات مشکلی را حل نمی‌کند بلکه رسانه‌ها باید با رعایت اخلاق و انصاف و به دور از تعلقات شخصی و به دور از سیاه‌نمایی، اقدام به مطالبه کنند.

عبادی تاکید کرد: همچنین از رسانه‌های مستقل و دغدغه‌مند باید حمایت شود چون رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی را در توسعه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی جامعه ایفا کنند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر افزود: این روز فرصت خوبی است تا از عشق و محبت و تلاش مادران و زنان ایثارگر یاد کرده و از آنها قدردانی کنیم.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: امروزه بزرگ‌ترین رسالت زنان در جامعه اسلامی ایفای نقش مادری است چرا که اولین معلم هر انسانی مادر او است.

عبادی با بیان اینکه مدیر هر خانه و خانواده زن است، گفت: این جایگاه، جایگاه بزرگی است و امروز دشمن دنبال تضعیف بنیان خانواده است و همه ما باید در این رابطه هوشیار باشیم و با آن مبارزه کنیم.

کد خبر 5405326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha