۳ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۲۰

سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

کمبود فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان کاملا محسوس است

کمبود فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان کاملا محسوس است

چابهار - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با وجود ساخت سالانه هزار کلاس درس و جذب حداکثری نیروی انسانی باز هم کمبود فضا و نیرو در استان به شدت احساس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسنعلی میرعبدی در نشست شورای اداری ادارات آموزش و پرورش قطب چابهار در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مدیران در سطوح مختلف با بهره گیری از ظرفیت‌های پیدا و پنهان درون و برون سازمانی در مسیر ارتقا شاخص‌های آموزشی و تربیتی و به ویژه تبیین و تشریح دستاوردهای نظام در حوزه تعلیم و تربیت پیشگام باشند.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، سیستان و بلوچستان را سرشار از استعدادهای انسانی و نخبگان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: از این حیث جامعه فرهنگیان در بین آحاد مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم دستاوردهای نظام در حوزه تعلیم و تربیت را برای آحاد جامعه و به ویژه مخاطبان و جامعه هدف که همانا اولیا و دانش آموزان هستند تبیین و تشریح کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان لزوم توجه به حوزه پژوهش در آموزش و پرورش و فعال شدن ظرفیت‌های مختلف در مسیر توسعه و اصلاح فرایندهای پژوهشی را مورد تاکید قرار داد.

وی تشکیل کمیسیون ویژه ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی استان در سطح وزارت آموزش و پرورش را نوید بخش آینده‌ای روشن در افق استان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۲ جلسه با حضور معاونین و مشاورین وزارت متبوع و اساتید دانشگاهی برگزار شده که دستاوردهای فراوانی هم در بر داشته است.

میرعبدی گفت: در کنار کیفیت آموزشی نیازمند کیفی بخشی به امور تربیتی و ارتقای هویت شخصیت دینی، فردی و جمعی دانش آموزان هستیم و تاکید بر توسعه معارف دینی و ملی در بین فرزندان یک اصل مهم خواهد بود.

کد خبر 5406523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha