۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۲۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پرداخت وام به ۹۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی طی یک ماه آینده

 پرداخت وام به ۹۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی طی یک ماه آینده

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان این سازمان طی یک هفته‌ خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۰ هزار نفر دیگر این وام را دریافت می کنند.

علی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و از سال گذشته تا امروز اجرایی شده است پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی است بطوریکه تاکنون ۸۰۰ هزار نفر وام قرض‌الحسنه را درخواست کرده و به بیش از ۹۰ درصد آنها تسهیلات پرداخت شده است.

وی در خصوص ثبت نام وام ۷ میلیون تومانی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل درخواست وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و کاملاً غیر حضوری است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی تأمین اجتماعی تاکید کرد: پرداخت وام در کمترین زمان صورت می‌گیرد و یک هفته بعد از ثبت نام مبلغ وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: براساس رایزنی‌های انجام شده با بانک، در ابتدای هر ماه (چهارم و پنجم) وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگانی که درخواست دادند واریز می‌شود.

جهانی با اشاره به اینکه پرداخت‌ها تا پایان سال ادامه دارد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر از این تسهیلات برخوردار شدند و در نهایت تا ابتدای اسفند ماه نیز ۹۰ هزار نفر دیگر وام را دریافت می‌کنند.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به بازنشستگان طی سال آینده نیز گفت: مشکلی با بانک عامل نداریم و بر اساس توافق انجام شده در سال آینده نیز پرداخت وام در دستور کار قرار دارد و در خصوص مبلغ و تعداد افرادی که تسهیلات را دریافت می‌کنند بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5412059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قدرت الله فعله گری IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      سلام همش دروغه امروز رفتم رییس بانک رفاه گفته باید51میلیون سه ماه بخابانی تا بعد سه ماه 50بتون تعلق بگیره یا شش ماه برنامه تاصد بگیری اگه 50داستم چرا میرفتم 50بگیرم فقط مردم سر کار میزارن
    • صدیقه رکنی خراسان جنوبی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      کدوم یک هفته بعدنامنویسی من خودم بازنشسته وسرپرست خانواده هستم پنج ماه شده نامنویس برای وام هفت میلیون تومان کردم ولی هنوزخبری نیس هربارم مراجعه میکنم میگن هنوزنوبت شمانشده واقعااین به موقع پرداخت کردنه ؟؟؟
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      1 0
      کجا یک هفته بعد از ثبت نام وام پرداخت میشود چرا اینقدر دروغ بهم میبافید؟ من در تاریخ 1400/6/28 برای وام ثبت نام کردم ولی تا این تاریخ 1400/11/10 هنوز هچ خبری نشده شماره پیگیری هم دارم ولی نمیدونم کجا باید پیگیری کنم.
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      فقط دروغ بنده مستمری بگیر از کار افتاده کلی بالای۶۶%هستم نزدیک به ۸ ماه شده که در کانون شهر خودم اسلامشهر ثبت نام کردم و چندین بار حضوری مراجعه کردم فقط جوابشان این بوده که منتظر باش شرم بر شما سازمانی که فقط به مردم دروغ میگوید
    • علی مرادی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      حقوق ماهیانه آنها که بابت 30سال پرداخت حق بیمه ایشان است رو پرداخت کنید .وام پیش کشتون
    • جلیل صفدری IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      0 0
      . من یک باز نشسته هستم تا بحال وام نگرفتم برای اولین بار50تومان وام می خواهم با نک جواب نمی دهن این چه قا نونیه از حقوقم کم می خواهن بکنن اگره راه دیگری لطفا راهنمایم کنن
    • بازنشسته تامین اجتماعی اززنجان IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      0 0
      امروز ۱۳ بهمن بنده به کانون مراجعه کردم گفتند سه ماه بعد ازعید بیا ببنیم چی می شه من سر درنمی آورم شما یه چیز می گین کانون یه چیز شما را به خدا ما را زیاد خسته نکنید ما دیگه ۳۲ سال جون کندیم به نظر بنده خودتون ثبت نام الکترونیکی بفرمایید
    • معصومه IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      0 0
      والا من شهریور از سایت ثبت نام کردم هنوز واریز نشده
    • موسی شیرعلی دیکلو IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 0
      مت بکسل ثبت نام مام کردم بنامم در آمده از بانک هم پیام اومده ولی هیچ خبری نیست اسفند ۱۴۰۰ آمد ولی خبری نیست چکار باید کرد