۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

۴ هزار و ۲۹۰ برنامه مختلف دهه فجر در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

۴ هزار و ۲۹۰ برنامه مختلف دهه فجر در  خراسان جنوبی اجرا می‌شود

بیرجند-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: حدود چهار هزار و ۲۹۰ برنامه مختلف در قالب تشکیل ۲۴ کمیته دهه فجر در نقاط مختلف خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

به گزارش خبر نگار مهر حجت الاسلام احمد ملایی در برنامه میثاق با ولایت که در اولین روز از دهه فجر با دیدار استاندار و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان انجام شد، اظهار کرد: در مجموع حدود چهار هزار و ۲۹۰ برنامه برای اجرا در دهه فجر توسط کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی برای افتتاح در دهه فجر پیش بینی شده است، اضافه کرد: در هفته استقبال از دهه فجر مسئولان کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اطلاع رسانی خوبی در باره برنامه‌های دهه فجر انجام دادند.

به گفته وی گرامی داشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران در ۱۲ بهمن در بیش از ۳۰۰ نقطه استان انجام و امسال امام (ره) گلباران می‌شود و رژه موتوری توسط کمیته ورزش و جوانان برگزار و در بیش از سه هزار و ۷۰۰ مدرسه زنگ انقلاب زده می‌شود و به شکل نمادین زنگ انقلاب در میدان امام خمینی (ره) بیرجند با حضور مسئولان و گروه‌های مختلف مردم زده می‌شود.

حجت الاسلام ملایی از نورافشانی و عطر افشانی گلزار شهدا و گلبانگ الله اکبر به عنوان دیگر برنامه‌های دهه فجر یاد کرد و

گفت: برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور هستیم و در صورتی که بر اساس تصمیم این ستاد راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برگزار شود آمادگی برای برای برپایی آن را در نقاط مختلف استان داریم.

کد خبر 5414495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha