۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۶

سازمان بهزیستی باید مردمی مدیریت شود

سازمان بهزیستی باید مردمی مدیریت شود

قزوین – معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردم است، گفت: بهزیستی نیز باید تلاش کند تا با همین محور و مردمی مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار مهر اصغر کاظمی بعد از ظهر سه شنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: سازمان بهزیستی برای اینکه بتواند خدمات بهتری به جامعه هدف خود ارائه دهد باید از نگاه دولتی پرهیز و به صورت هیئت امنایی مدیریت شود.

وی با بیان اینکه همه باید سعی کنیم با مشی و اصول بنیادی و اساسی دولت سیزدهم کار را پیش ببریم افزود: دولت سیزدهم، دولتی مردم است و بهزیستی نیز باید تلاش کند تا با همین محور و مردمی مدیریت شود.

کاظمی عنوان کرد: مدیران دولت سیزدهم و مدیران در سازمان بهزیستی باید پای کار و میدانی باشند تا بتوانند با حضور در میان مردم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنند.

وی تاکید کرد: حضور میدانی گامی مهم در رفع مشکلات کشور است و طبیعتاً درک و ارائه راهکار مناسب می‌تواند گامی مهم برای رفع مشکلات کشور باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علیرضا وارثی تقدیر و دهباشی پور به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین منصوب شد.

کد خبر 5414796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصر IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      0 0
      تاکجا بی توجهی...تا شب عید چیزی نمانده و هزاران معلول شدمنده زن و بچه خود هستن به فکر عید معلولین هستید یا باز مثل پارسال با دادن ۵۰هزارتومن عیدی بزرگترین توهین رو به معلولین بهزیستی که جزو محروم ترین افراد جامعه هستن کردید