۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان:

۲ پروژه در حوزه دام و طیور استان سمنان افتتاح می‌شود

۲ پروژه در حوزه دام و طیور استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: طی ایام الله دهه مبارک فجر دو پروژه مهم حوزه دام و طیور در استان با ایجاد ۴۸۰ فرصت شغلی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه طی ایام الله دهه مبارک فجر دو پروژه اقتصادی و تولیدی در حوزه دام و طیور در استان افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: افتتاح کارخانه خوراک طیور در گرمسار یکی از این پروژه‌ها است.

وی همچنین به ایجاد خط دوم کشتار در ایوان کی نیز به مثابه دومین پروژه قابل افتتاح طی ایام الله دهه فجر در مجموعه دامپزشکی استان سمنان اشاره کرد و گفت: برای افتتاح این طرح ۱۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه برای ایجاد کارخانه خوراک طیور در گرمسار نیز ۲۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، گفت: این کارخانه ظرفیت تولید ۲۵ هزار تن نهاده‌های مورد استفاده طیور را در سال دارا است.

حسینی با بیان اینکه کارخانه خوراک طیور ۴۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌کند، ابراز کرد: ایجاد خط دوم کشتار گرمسار نیز ۱۰ نفر را به صورت مستقیم بر سر کار می‌گذارد همچنین در مجموع این دو طرح ۴۳۰ اشتغال غیر مستقیم را نیز به دنبال خواهند داشت.

کد خبر 5415441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha