۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲

پویش «پرچم افتخار – سرود افتخار» در هرمزگان برگزار می شود

پویش «پرچم افتخار – سرود افتخار» در هرمزگان برگزار می شود

بندرعباس - پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» همزمان با سراسر کشور و با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی در هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقالب اسلامی، و ضرورت هماهنگی یک پویش ملی، طراحی برنامه ها و اقدامات فعالانه متناسب با ایام و ماموریتهای سازمانی محوله به مرکز رسانه ای و عملیات های ویژه، این مرکز با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران و شبکه سه سیما و سایر شبکه های استانی و ملی صداوسیما ، درنظر دارد با طراحی یک پویش در راستای ایجاد حس نشاط و امیدآفرینی به تعامل مستقیم با مخاطب عمومی جامعه بپردازد. در همین راستا تلاش شده است پویش های طراحی شده برای عموم مردم جذابیت و همراهی داشته باشد.

این پویش با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی با اقدامات پویشی و مشارکت مردم و تقویت گروههای سرود و اجرای سرودهای انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

پوشش رسانه ای اقدامات ذکر شده در سطح استان، انتشار اقدام ات، تصاویر و ویدئوهای مربوطه در رسانه ها به ویژه اقدامات استانی پویش پرچم افتخار و پویش سرود افتخار، ترویج و انتشار آثار تولیدی مردمی و استان ها در فضای مجازی و تامین منابع مالی از طریق برنامه های ساالنه رسانه ای و هماهنگی با دفتر برنامه ریزی، فن آوری اطالعات و تحول اداری از اهم اقدامات مرکز رسانه است.

اقدامات استانی شامل؛ پویش پرچم افتخار با هشتگ #پرچم_افتخار و اقدام اصلی نیز ترویج نصب پرچم سر در خانه ها و اماکن عمومی و تهیه حدود ۱۰۰۰ عدد پرچم ایران با ابعاد ۷۰*۱۲۰ توسط استان و هدیه دادن به صورت پستی، به لیست برگزیدگان که تا پایان دهه فجر بصورت روزانه برای برگزیدگان ارسال می گردد.

جهت شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست هدیه پرچم می توان عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کرد.

جهت ارسال عکس و فیلمهای نصب پرچم در سردر خانه ها میتوان عدد ۲ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کرد.

لیست ثبت نام افراد برگزیده در اختیار استان و لینک ثبت نام برای افراد برگزیده ارسال می شود.

جهت ارسال عکس و فیلم و عکس و تصاویر منتخب مردم برای شرکت در پویش سرود افتخار عدد ۳ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنید.

هر روز به ۱۰ نفر به قید قرعه هدایایی ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

کد خبر 5415899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha