۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۸

مدیر کل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

۴۰ مدرسه خیرساز در چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی شده است

۴۰ مدرسه خیرساز در چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی شده است

شهرکرد- مدیر کل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی گفت: ۴۰ مدرسه خیر ساز در استان کلنگ زنی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز قائدامینی عصر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به واسطه تلاش همه معلمان و فداکاری اولیا دانش آموزان، آموزش و تربیت در دوران کرونا تعطیل نشده است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به دلیل کوهستانی بودن مناطق صعب العبور بسیاری دارد، عنوان کرد: معلمان در سخت ترین مناطق صعب العبور حضور دارند و برای آموزش و تربیت دانش آموزان تلاش می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حقوق دریافتی معلمان ناچیز است، تصریح کرد: حرف معلمان بی منطق نیست و شایسته آن است که قانون رتبه بندی معلمان به درستی اجرا شود.

قائد امینی با بیان اینکه در سخت ترین شرایط آموزش توسط معلمان انجام شده است، ادامه داد: معلمانی که نسبت به حقوقشان معترض هستند هنجار شکن نیستند و باید مجلس پیگیر حق این قشر زحمتکش باشد.

وی با اشاره به اینکه نگاه به معلم همانگونه باید باشد که سخن می گویم، گفت: رشد جامعه در گرو حفظ و ارتقاء منزلت معلمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در دوران کرونا معلمان با امکانات شخصی امور آموزشی را پیگیری کردند، و دلسوزانه در میدان آموزش بودند که این مهم قابل تقدیر است.

قائد امینی با بیان اینکه ۴۰ پروژه خیری در استان کلنگ زنی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۴ مدرسه در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری در حال ساخت است.

کد خبر 5416210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha