۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

امام جمعه گراش:

قوانین مربوط به حفظ امنیت ماموران پلیس مورد بررسی قرار گیرد

قوانین مربوط به حفظ امنیت ماموران پلیس مورد بررسی قرار گیرد

گراش- امام جمعه گراش خواستار رسیدگی به قوانین مرتبط با حفظ امنیت ماموران پلیس پر برخورد با اوباش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در نماز جمعه این هفته گراش با بیان اینکه ملت ایران امروز قدرتمندتر از گذشته در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است، اظهار داشت: در حالی جشن چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلابی اسلامی را برگزار می‌کنیم که مردم بیشتر و قوی تر از همیشه در صحنه حضور دارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز با نسلی مواجهه است که قوی تر و انقلابی تر در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

امام جمعه گراش ادامه داد: نسلی که مبانی انقلاب را ندیده، امام بزرگوار را درک نکرده، اما در حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی با وجود همه‌توطئه‌ها و دشمنی های گوناگون، باز هم با قاطعیت پای این نظام ایستاده اند و میدان دار پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب هستند.

بخشایش پور با بیان اینکه هویت دینی و انقلابی مردم موجب بقای نظام اسلامی شده است، ابراز کرد: امروز با وجود استقلال در همه بخش های کشور، مردم تصمیم گیر امور هستند و دشمن با پی بردن به این موضوع دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد اخلال در نظام اسلامی است.

او هویت دینی و وجود سیاست‌های راهبردی و انقلابی مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم را سه عامل بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اولین حرکتی که بعد از انقلاب توسط دشمن صورت گرفت کودتاه نوژه بود، که افسران بازمانده گارد ارتش شاهنشاهی برای بازگرداندن شاه انجام داده بودند که به نتیجه نرسید.

خطیب جمعه گراش اضافه کرد: حرکت دوم حمله طبس بود که با امداد غیبی خنثی شد و یکی دیگر از جریان‌های بعد انقلاب، جنگ تحمیلی بود که ۸ سال تمام دنیای کفر و الحاد، از شرق و غرب دست به دست دادند و یک مزدور به نام صدام تامین کردند.دشمن اقدامی شوم جریان های تجزیه طلب را حمایت و اموال مردم را در بلوکه کردند و تا توانستند شب و روز بر علیه ملت ایران نقشه کشیدند.

او بیان داشت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حربه تحریم و فشارهای نهاد های بین المللی و صدور قعطنامه های غیر انسانی به دنبال جدایی مردم از انقلاب است و امروز با سخیف ترین و پلید ترین نقشه ها برای براندازی نظام از جنگ نرم تا ترویج فساد و فحشا و ده ها فتنه را سر هم کردند، هزاران نفوذی خود فروخته را حمایت کردند، صدها ترور را در این کشور انجام دادند و بهترین انسان ها را به شهادت رساندند تا انقلاب ما متوقف کنند و جوانان را مایوس و مردم را ناامید و به زانو در آورند.

بخشایش پور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی هندسه قدرت در دنیا را تغییر داده است، افزود: امروز نظام اسلامی قدرت برتر دنیاست و به برکت وجود نازنین امام زمان (عج) و رهبری قوی و مقتدر و ماهیت دینی مردم، ایران اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه، تصمیم گیر و تاثیر گذار در همه اتفاقات است.

امام جمعه گراش متذکر شد: اگر امروز دشمن بخواهد به خاک این کشور تجاوز کند مطمئن باشد که جوانان برومند این مرزبوم از آسمان، دریا و خشکی با قدرت شکننده جواب خواهند داد.

وی هشدار داد: دشمن باید بداند که نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه تعرض به هیچ زیاده خواهی نخواهد داد و در برابر دشمن ایستادگی خواهد کرد و دشمن را سرافکنده می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گراش همچنین با تاکید بر اینکه مردم و مسوولان باید در مقابل فتنه‌های دشمن هوشیار باشند، خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید در مقابل فتنه‌های دشمنان علیه ایران هوشیار باشند. این انقلاب با سرعت در حال پیشرفت و تعالی است. انقلاب اسلامی ما احیاء گر ارزش های الهی است زیرا هیچکس تصور نمی‌کرد ایران اسلامی تعیین کننده تصمیمات در جهان باشد.

بخشایش پور افزود: در کنار همه ابزار های قدرت، وحدت، پیشرفت، تکیه بر تولید ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی و توانمندی همه جانبه یک شعار محوری شکننده رژیم شیطانی کاخ سفید است.

امام جمعه گراش در ادامه ضمن شهادت جانشین فرماندهی پاسگاه بیدزرد عنوان کرد: متاسفانه گاهی در کشور ما اتفاق ناگواری توسط ارازل و اوباش در برخورد با مامورین انتظامی رخ می‌دهد که هم نظم و امنیت جامعه را تهدید میکند و هم ساختار شکنی میکند.

او خاطرنشان کرد: پلیس در نظام جمهوری اسلامی برای حفظ ناموس، امنیت و آرامش جامعه از جان خود مایه میگذارد و با اینکه ابزار قدرت در اختیار دارد حتی برای دفاع از جان خودش اقدام نمی‌کند.

امام جمعه گراش در خاتمه اظهار کرد: تا کی ما باید شاهد اینگونه جنایت‌های سخیف باشیم تامین کننده امنیت اگر خودش امنیت نداشته باشد چطور میتواند خدمت بکند؟

کد خبر 5416579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha