۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۱

پیام مجمع نمایندگان مازندران درپی شهادت شهید علی اکبر رنجبر

پیام مجمع نمایندگان مازندران درپی شهادت شهید علی اکبر رنجبر

ساری- مجمع نمایندگان مازندران شهادت نیروی جان برکف پلیس افتخارآفرین شهید علی اکبر رنجبر به دست یکی از اشرار را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت مجمع نمایندگان مازندران ضمن تسلیت شهادت نیروی جان برکف پلیس افتخار آفرین شهید علی اکبر رنجبر به دست یکی از اشرار برهم زننده امنیت اجتماعی، آمده است: بی تردید یکی از مؤلفه‌های اساسی تولید امنیت در کشور برخورد قاطع و بی امان با عوامل شرور و برهم زننده نظم عمومی جامعه است و پلیس قهرمان باید در این مسیر ازپشتیبانی همه جانبه قانونی و لجستیکی برخوردار باشد.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران درمجلس شورای اسلامی باتاکید بر لزوم برخورد قاطع با افراد شرور که ناقضان قوانین اجتماعی هستند و نیز لزوم تشدید حمایت از حافظان نظم و امنیت عمومی‌، تقویت قوانین مربوطه در خانه ملت را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

همچنین ضمن تقدیر از سرعت عمل نیروهای مقتدر پلیس در دستگیری عامل شهادت این پلیس شجاع و جان برکف، از دستگاه قضائی انتظار می‌رود تا با محاکمه سریع وی که منجر به جریحه دار شدن قلوب مردم مؤمن کشورمان شد، پاسخ شایسته و قاطعی به هنجارشکنان و مخلان آسایش و امنیت عمومی بدهد.

کد خبر 5416998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha