۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۲۳

فرودگاه سنندج تا پایان بهمن فقط ۲ روز در هفته پرواز دارد

فرودگاه سنندج تا پایان بهمن فقط ۲ روز در هفته پرواز دارد

سنندج- مدیر فرودگاه‌های استان کردستان گفت: پروازهای فرودگاه سنندج تا پایان بهمن ماه فقط در روزهای یکشنبه و جمعه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استان یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفری کردستان تنها یک فرودگاه فعال دارد و آن هم در بسیاری ایام تعطیل بوده و هیچ پروازی در آن انجام نمی‌شود.

فرودگاه سنندج تا چندی پیش ۶ روز در هفته به مقصد تهران پرواز داشت که به گفته امیرعباس نظری زاده مدیر فرودگاه سنندج به دلیل مسائل و مشکلات بین بخش خصوصی و شرکت هواپیمایی آسمان، تعداد پروازهای این فرودگاه به دو مورد در هفته کاهش یافته است.

وی افزود: برنامه کاهش پروازها از سوی این فرودگاه صورت نگرفته است و این فرودگاه سنندج آمادگی دارد در تمامی روزهای هفته بدون هیچ گونه مشکلی به شرکت‌های هواپیمایی و مردم استان خدمات پروازی ارائه دهد.

نظری زاده خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل این مشکل تا پایان بهمن ماه تنها در روزهای یکشنبه و جمعه و توسط شرکت قشم ایر در این فرودگاه برنامه پروازی داریم.

گفتنی است تا قبل از بروز این مشکل، شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه در فرودگاه سنندج برنامه پروازی داشت.

در سال‌های گذشته در چندین مقطع پرواز سنندج - سلیمانیه عراق و سنندج - کیش در این فرودگاه برقرار شده بود.

طی چند روز اخیر نیز خبرگزاری مهر در گزارشی با عنوان «فرودگاهی که فقط یک مسیر پروازی دارد / فرودگاه سنندج در انتظار رونق» اقدام به انتشار دغدغه مسئولان، بزرگان و معتمدین کردستانی در خصوص افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سنندج و تنوع در مقاصد پروازی کرده بود اما پس از انتشار این دغدغه‌ها نه تنها مسئولان ارشد کشوری اقدامی مؤثر انجام ندادند بلکه اکنون کاهش پروازها را شاهدیم.

کد خبر 5417633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha