۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳

هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی شهرداری گنبد و شکست پاس گرگان در خانه

پیروزی شهرداری گنبد و شکست پاس گرگان در خانه

گنبدکاووس- در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری گنبد در خانه به پیروزی رسید اما پاس گرگان متحمل شکست خانگی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه یکشنبه با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید که تیم شهرداری گنبدکاووس در خانه مقابل حریفش به پیروزی رسید اما پاس گرگان در خانه مغلوب مهمانش شد.

تیم شهرداری گنبدکاووس در سالن المپیک پذیرای راه یاب ملل مریوان بود که در سه ست پیاپی به پیروزی رسید تا هر سه امتیار این دیدار را کسب کند.

گنبدی‌ها در سه ست متوالی به ترتیب با نتایج (۲۳ - ۲۵)، (۱۵ - ۲۵) و (۲۲ - ۲۵) پیروز شدند تا همچنان روی کاغذ برای صعود به پلی آف شانس داشته باشند.

شهرداری گنبدکاووس در پایان هفته بیست و چهارم با ۱۰ برد، ۱۴ باخت و مجموع ۳۳ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

تیم پاس گرگان دیگر نماینده استان گلستان هم در سالن امام خمینی (ره) میزبان تیم قدرتمند پیکان تهران بود که در دیداری حساس و نزدیک با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا یک امتیاز از این دیدار کسب کند.

نماینده گرگان در ست‌های اول و سوم با نتایج (۲۵ - ۲۷) و (۲۰ - ۲۵) به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم و چهارم با نتایج (۲۲ - ۲۵) و (۱۹ - ۲۵) شکست خورد تا کار به ست پنجم کشیده شود و گرگانی‌ها در ست سرنوشت ساز ۱۵ بر ۹ مغلوب شدند تا فرصت یک پیروزی مهم را از دست بدهند.

پاس گرگان در پایان هفته بیست و چهارم با ۱۱ برد، ۱۳ باخت و مجموع ۳۵ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد و از شانس زیادی برای صعود به پلی آف برخوردار است.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و از هفته بیست و پنجم، تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و پاس گرگان چهارشنبه ۲۰ بهمن راس ساعت ۱۶ در سالن المپیک گنبدکاووس به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار رفت دو تیم در سالن امام خمینی (ره) گرگان با برتری سه بر یک پاس گرگان همراه بود.

کد خبر 5418538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha