۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷

کاپیتان تیم هندبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با مهر:

هدف سپاهان در هندبال بانوان قهرمانی‌است/ تأثیرمنفی غیبت ستاره تیم

هدف سپاهان در هندبال بانوان قهرمانی‌است/ تأثیرمنفی غیبت ستاره تیم

اصفهان - کاپیتان تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: با وجود اینکه بعد از مسابقات دور اول دو شکست متوالی را تجربه کردیم، تنها هدف ما صعود به پلی آف و قهرمانی است.

هانیه لک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص در خصوص رقابت‌های فصل پیش رو هندبال کشور اظهار داشت: امسال همانند سال گذشته، مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور به‌علت شیوع بیماری کرونا به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود، اما تنها تفاوت آن در این است که همه‌ی تیم‌ها تنها در یک گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در صورتی که مسابقات سال گذشته در دو گروه برگزار می‌شد.

وی با اشاره به کسب سه پیروزی از سه بازی اول توسط تیم هندبال سپاهان افزود: در این مرحله به علت تمرینات زیاد و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده بودند با آمادگی کامل بازی‌ها را پشت‌سر گذاشتیم اما بعد از اتمام مرحله اول مسابقات، به اردوهای ملی و مسابقات جهانی دعوت شدیم و پس از پایان مسابقات جهانی بازیکنانی که بازگشتند دچار خستگی شدند و دو بازیکن تیم نیز جدا شدند.

کاپیتان تیم هندبال بانوان سپاهان ادامه داد: قطعاً عدم حضور دو نفر از بازیکنان اصلی از جمله مینا وطن‌پرست به علت جراحی در تیم نبود، بسیار به ضرر تیم تمام شد و باعث این بود که ما دو باخت پشت سرهم را تجربه کنیم و رخ دادن این اتفاق یک شوک بدی را برای تیم رقم زد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان در حال حاضر در رده دوم مسابقات قرار دارد، تصریح کرد: هیچ چیز از انگیزه‌ی بازیکنان سپاهان کم نخواهد کرد و مسلماً امسال تیم ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود، تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا با حضور در جمع چهار تیم برتر در مرحله پلی آف بتوانیم عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال امسال را برای باشگاه سپاهان به ارمغان بیاوریم.

لک خاطر نشان کرد: در حال‌حاضر وقفه‌ای در ادامه‌ی لیگ ایجاد شده است که امیدواریم این وقفه برای تیم ما به خوبی سپری شود و بازیکن اصلی تیم که مصدوم است بتواند مجدداً به تیم بازگردد و در ادامه راه به دیگر بازیکنان کمک کند، چراکه قطعاً با حضور مینا وطن‌پرست در دور بازگشت از مسابقات با آمادگی بیشتری ظاهر خواهیم شد و بازی‌های بهتری را از بازیکنان شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5418976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha