۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰

استاندار خوزستان خبر داد؛

اختصاص ۱۲.۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال و ازدواج خوزستانی ها

اختصاص ۱۲.۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال و ازدواج خوزستانی ها

خرمشهر- استاندار خوزستان از اعلام اخذ نخستین مرحله از تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه اشتغال و ازدواج در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز سه شنبه در جریان بازدید سفر وزیر کشور به خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه اشتغال و ازدواج جوانان که به تدریج اختصاص پیدا می‌کند که اولین تخصیص آن ۱۲ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به خوزستان اختصاص یافت.

وی در ادامه میزان اعتبارات مصوب برای توسعه سرمایه گذاری در خوزستان را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در چارچوب مصوبات سفر دولت ۳۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان خوزستان ظرف سه سال قرار می‌گیرد که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه سرمایه گذاری بوده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در سفر دو روزه وزیر کشور به خوزستان یک روز برای حضور در شهرهای آبادان و خرمشهر اختصاص داده شد، رصد مشکلات و پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا را از اهداف این سفر برشمرد.

استاندار خوزستان گفت: از جمله این پروژه‌ها برداشت دژ است که بخشی از این دژ برداشته شده ولی هنوز در اختیار مردم قرار نگرفته که این موافقت را از وزیر کشور گرفته شد تا بتوان بخشی از دژ که برداشته و اقدامات اولیه در آن انجام شده را در اختیار مردم قرار داد.

کد خبر 5420101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha