۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح پایگاه جاده‌ای کمربندی شرقی در کرمانشاه

افتتاح پایگاه جاده‌ای کمربندی شرقی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه از افتتاح پایگاه جاده کمربندی شرقی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

هومن رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پایگاه کمربندی شرقی شهرستان کرمانشاه به همت خیرین استان افتتاح و در اختیار فوریت‌های پزشکی قرار گرفت.

وی در خصوص اعتبارات پایگاه کمربندی شرقی کرمانشاه افزود: زمین مورد نیاز این پایگاه از طریق یکی از خیرین در اختیار فوریت‌های پزشکی قرار گرفته و هزینه ساخت بالغ بر یک میلیارد تومان بوده که با کمک خیرین و پرداخت مبلغی از دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه تصریح کرد: تجهیز پایگاه جاده‌ای کمربندی شرقی شهرستان کرمانشاه، حضور آمبولانس و نیروهای انسانی مورد نیاز، بر عهده فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه است.

وی در خصوص اهمیت ایجاد پایگاه جاده‌ای کمربندی شرقی شهرستان کرمانشاه افزود: یکی از نقاط استراتژیک و حادثه‌خیز کرمانشاه، کمربندی شرقی شهر بود که در ایام مناسبتی، مسیر تردد راهیان‌نور و راهپیمایی زائرین اربعین است.

وی افزود: در ایام غیر مناسبت‌ها، تعداد روستاهای زیادی که در اطراف این منطقه هستند نیاز به وجود پایگاه جاده‌ای کمربندی شرقی شهرستان محرز شده و قبل از ساخت این پایگاه در حدود یکسال نیروهای خدمات‌رسان در ساختمان قدیم که از طریق یکی از خیرین در اختیار فوریت‌های پزشکی قرار داده شده بود مستقر بودند و در حال حاضر با افتتاح ساختمان جدید، نقل مکان نیروها و تجهیزات انجام شد.

کد خبر 5421859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha