۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

امام جمعه میامی:

وعده‌های مسئولان محقق شود/ لزوم اتمام طرح‌های نیمه تمام میامی

وعده‌های مسئولان محقق شود/ لزوم اتمام طرح‌های نیمه تمام میامی

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه مسئولان می‌بایست برای رفع مشکلات تلاش و وعده‌های خود را به مردم محقق کنند، گفت: طرح‌های نیمه تمام میامی باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه مردم طی این چهل‌وسه سال بهار انقلاب بارها در صحنه‌های مختلف و هرکجا که نیاز بود به میدان امده و از نظام دفاع کردند، ابراز داشت: امروز باید به شکرانه و قدردانی همین مردم وعده‌های مسئولان محقق و خدمت‌رسانی به آن‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مردم انتظار دارند تا مسئولان گره‌گشای مشکلات موجود باشند، افزود: در اولویت قرار گرفتن اتمام طرح‌های نیمه تمام مهمترین مطالباتی که مردم میامی از مسئولان دارند و انتظار می‌رود که این خواسته به‌جا و منطقی آن‌ها جامعه عمل پوشانده شود.

امام جمعه میامی با بیان اینکه مردم میامی با حضور پرشکوه خودشان بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، نظام، امام راحل و شهدا تجدید پیمان بستند، ابراز داشت: امروز باید خدمت‌رسانی شایسته به این مردم در صف اول برنامه‌های مدیران واقع شود تا باعث امیدآفرینی و نشاط در جامعه شود.

صفایی پور با بیان اینکه امروز بار دیگر حضور باشکوه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن باعث شکست توطئه‌های دشمن شد، تصریح کرد: به گفته مستشاران آمریکایی انقلاب اسلامی با شکست هیمنه شرق و غرب درس آزادگی را به دیگر مردم جهان داد و این همان چیزی که آن‌ها را به هراس وامی‌دارد.

وی بابیان اینکه پیروزی انقلاب مردم ایران را از زیر بار خفت و خواری و بندگی بیگانگان نجات و استقلال و آزادی را برایشان به ارمغان آورد، افزود: هدف پیامبران اتحاد و رفع اختلافات، اقامه عدل و داد، آزادی و مبارزه با طاغوت ستم بود که در انقلاب اسلامی همه این مواحب به حقیقت پیوست و شاهد پیشرفت‌های کشور زمینه‌های مختلف علمی، فناوری و دفاعی و غیره هستیم.

کد خبر 5422542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha