۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷

مدیرکل کار لرستان مطرح کرد؛

مدیریت ۵۰۰ تعاونی لرستان توسط زنان

مدیریت ۵۰۰ تعاونی لرستان توسط زنان

خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از مدیریت ۵۰۰ تعاونی این استان از سوی زنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب امروز شنبه در آئین سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان و تجلیل از واحد نمونه و گروه کار نمونه استان، اظهار داشت: هدف اصلی این جشنواره ارتقای سطح سلامت بنگاه‌های اقتصادی و صیانت از نیروی انسانی فعال در واحدهای تولیدی و کارگاهی است.

وی عنوان کرد: این اهداف با ایجاد خانه‌های بهداشت، با حضور بهبان‌ها، با همکاری و تعامل دانشگاه علوم پزشکی با ادارات شهرستانی و انتقال تجربه و مهارت جهت حفظ سلامت نیروهای کار محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تولید رقابتی و باکیفیت را در سایه وجود یک نیروی سالم عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر شاهد کاهش حوادث در بنگاه‌ها هستیم که در این زمینه جز استان‌های برتر قرار داریم.

آشتاب از برنامه‌ریزی‌ها برای کاهش ۲۵ درصدی آسیب اجتماعی در محیط کار در قالب برنامه پنج ساله خبر داد و افزود: امروز با استقبال خوبی از سوی جامعه کارگری و کارفرمایی در این زمینه روبه‌رو هستیم.

وی بر معرفی الگوهای موفق در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ما گرایش به سمت کارآفرینی است و بهترین راه الگوپذیری از افراد موفق و کارآفرینان برتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۵۰۰ تعاونی استان توسط بانوان مدیریت می‌شود، افزود: بیشتر اعضای این تعاونی نیز خانم بوده که از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار هستند.

آشتاب ادامه داد: نگاه به کار در استان تغییر یابد، از کار در دستگاه دولتی باید عبور و به سمت کارآفرینی حرکت کرد، این مهم از طریق فرهنگ‌سازی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی بر تسهیل شرایط فعالیت برای کارآفرینان توسط دولت تاکید کرد و گفت: فضای کسب‌وکار باید بهبود پیدا کند تا امکان ارائه طرح و ایده و نوآوری وجود داشته باشد.

کد خبر 5423130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha