۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

کارشناس هواشناسی:

اصفهان بارانی می‌شود/ کولاک برف در جنوب و غرب استان

اصفهان بارانی می‌شود/ کولاک برف در جنوب و غرب استان

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش باران و برف در سراسر استان از عصر امروز شنبه خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا صبح فردا یکشنبه ادامه می‌یابد، اظهار داشت: بارش برف و باران به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان با وقوع رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه شدت فعالیت سامانه در مناطق همجوار با استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: در این نواحی و مناطق کوهستانی استان برف می‌بارد که منجر به اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امروز بارش باران و وزش باد به نسبت شدید تا شدید را در سایر نقاط اصفهان شاهد هستیم، افزود: بیشترین میانگین بارشی شبانه روز گذشته در سطح استان از فریدونشهر با چهار میلیمتر باران ۶ سانتیمتر برف، سمیرم یک میلیمتر و یک سانتیمتر برف و بوئین و میاندشت، چادگان و خوانسار نزدیک به یک میلیمتر بوده است.

آقایی با اشاره به کاهش ۲ تا چهار درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5423224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha