۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۳۱

رضا میرزایی:

مصدومیتی ندارم/ به قهرمانی سپاهان امیدواریم

مصدومیتی ندارم/ به قهرمانی سپاهان امیدواریم

اصفهان- وینگر تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدواریم در پایان فصل بتوانیم با سپاهان قهرمانی لیگ را کسب کنیم تا بیش از این شرمنده هواداران نشویم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با نفت مسجد سلیمان که با برد سپاهان همراه بود، اظهار داشت: خداراشکر توانستیم در این بازی از فرصت‌هایی که پیش آمد به بهترین نحو استفاده کنیم و پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص گلزنی در این بازی افزود: خوشحالم که توانستم گلزنی کنم، این گل نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و امیدوارم بتوانم این روند را حفظ کنم و مثبت باشم.

وینگر تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: امیدواریم رفته رفته تیم شرایط بهتری پیدا کند و در انتهای فصل یک قهرمانی به هواداران بدهیم زیرا آنها در همه شرایط در کنار ما بودند و حق آنها این قهرمانی است.

وی در خصوص مصدومیت خود تصریح کرد: مشکل مصدومیت من حل شده است و آماده بازی هستم و هر موقع آقا محرم بخواهد من آماده حضور در میدان هستم، یک دقیقه یا ۹۰ دقیقه برای من فرقی نمی‌کند و من سعی می‌کنم آماده و خوب بازی کنم.

میرزایی در واکنش به حواشی اخیر علیرضا مرزبان در تیم سپاهان گفت: صحبت کردن در این موضوع جزو مسئولیت‌های من نیست، محرم نویدکیا نیز با اخلاق خوبی که دارد همه او را می‌شناسند.

کد خبر 5423572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha