۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۲۰

استاندار سمنان خبر داد؛

آغاز طرح نوروزی بازار در استان سمنان

آغاز طرح نوروزی بازار در استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان از اجرای طرح نظارت بر بازار و عرضه مستقیم اقلام مورد نیاز مردم به خصوص میوه شب عید در این استان خبر داد و گفت: طرح نوروزی بازار از اواسط اسفند ماه آغاز خواهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه شنبه در هفدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طرح تشدید نظارت و همچنین عرضه بازار شب عید در استان اجرا می‌شود، تاکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه قیمت کالاها در استان سمنان به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است، افزود: یکی از عوامل این امر می‌تواند همراهی خوب کسبه و اصناف و همچنین نظارت خوب دستگاه‌های نظارتی و ذی‌صلاح در این امر در سراسر استان باشد که انتظار است این روند ادامه نیز یابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال، نظارت‌ها در بازار استان تشدید شود، گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط به خصوص جهاد کشاورزی، اصناف و صمت و… در این زمینه اهتمام جدی تری داشته باشند.

هاشمی همچنین با بیان اینکه طرح نوروزی بازار از اواسط اسفند ماه آغاز خواهد شد، تاکید کرد: از تمام دستگاه‌ها انتظار داریم تلاش و کمک کنند تا این طرح به خوبی به انجام رسد از سوی دیگر با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز، علاوه بر برگزاری جلسات منظم و مستمر تنظیم بازار، باید بازدیدهای میدانی در تمامی شهرستان‌ها به انجام رسد.

وی همچنین تاکید کرد: در زمینه تأمین کالای اساسی مشکلی وجود ندارد و اقلام به مقدار کافی در استان موجود است و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

کد خبر 5423651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha