۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱

وزیر راه و شهرسازی:

عملیات اجرایی۲۰هزار واحد مسکونی در کرمانشاه سال آینده آغاز می‌شود

عملیات اجرایی۲۰هزار واحد مسکونی در کرمانشاه سال آینده آغاز می‌شود

کرمانشاه- وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر در کرمانشاه حداکثر تا اوایل سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۶ هزار واحد مسکونی شهرک دولت آباد کرمانشاه با مشارکت بنیاد مستضعفان برگزار شد، اظهار کرد: ۴۷ هکتار زمین این واحدهای مسکونی توسط بنیاد مستضعفان به صورت رایگان در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه این استان ساخت ۱۱۶ هزار واحد است، افزود: امروز عملیات اجرایی ساخت ۱۸ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی در شهر کرمانشاه آغاز شد و حداکثر تا یک‌ماه دیگر عملیات ساخت ۲۰ هزار واحد دیگر آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر عملی شدن تعهد دولت در بحث قانون جهش تولید مسکن، گفت: بنیاد مستضعفان در واگذاری حدود یک هزار هکتار زمین همراهی و همکاری خوبی را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن داشته است.

قاسمی با اشاره به واگذاری ۴۷ هکتار زمین با شرایط مناسب ساخت و ساز برای اجرای این مرحله از طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه، خاطر نشان کرد: علاوه بر واگذاری زمین، عملیات اجرایی ساخت این واحدها نیز توسط بنیاد مستضعفان انجام می‌شود که اطمینان خاصی را برای متقاضیان در این طرح ایجاد می‌کند.

کد خبر 5424092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha