۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۵۳

معاون استاندار اردبیل:

دولت سیزدهم فسادستیزی و پاکدستی را مرام خود می داند

دولت سیزدهم فسادستیزی و پاکدستی را مرام خود می داند

مشگین شهر- معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: دولت مردمی سیزدهم فسادستیزی و در عین حال پاکدستی را شایسته ترین الگوی مدیریتی خود در نظام اسلامی می داند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری مشگین شهر اظهار کرد: از زمان فعالیت دولت سیزدهم تمرکز اصلی مدیران، مسئولان و وزرای دلسوز بر خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی بوده تا گره از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باز شود.

وی خاطرنشان کرد: هرچند در مدت کوتاه نمی‌توان انبوهی از مشکلات را رفع کرد اما قطب نمای حرکت دولت سیزدهم در مسیر اصلاح و بهبود امور نشان می‌دهد که هدف‌گذاری دولت سیزدهم صحیح و عالمانه در حل مشکلات مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: در استان اردبیل نیز در چند ماه اخیر با استقرار مدیران دلسوز و توانمند سعی بر این است تا با اولویت نظام اقتصادی و معیشتی و اشتغالزایی بهبود یافته و ما در اکثر شاخص‌ها عقب ماندگی‌های گذشته را به نوعی جبران کنیم.

قاسمیان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با داشتن سرمایه‌های ارزشمند همچون امنیت پایدار، برقراری روح معنوی در جامعه و پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف سعی دارد تا امید و نشاط را در جامعه ارتقا دهد و قطعاً در سال پیش رو وضعیت بهتر شده و بخش عظیمی از نارسایی‌ها نیز رفع خواهد شد.

وی گفت: با تاکید استاندار اردبیل در روزهای آینده تدوین سند توسعه و اشتغال استان با همکاری همه دستگاه‌ها و صاحبنظران دانشگاهی به انجام خواهد رسید تا ما از سال ۱۴۰۱ با برنامه‌ای دقیق فعالیت‌هایمان را در سطح استان و شهرستان‌ها آغاز کنیم که از فرمانداران نیز انتظار می‌رود با برنامه و هدفگذاری مشخص میان مدت و بلندمدت طرح‌ها و پروژه‌های مختلف را اجرایی و عملیاتی کنند.

قاسمیان مشگین شهر را قطب تولید محصولات باغی و دارای ظرفیت عظیم در حوزه گردشگری برشمرد و تصریح کرد: وجود ظرفیت غنی در هر دو حوزه می‌طلبد که مدیران این شهرستان برای توسعه پایدار گام‌های جدی بردارند و سعی شأن بر افزایش درآمد و بهبود معیشت مردم باشد.

کد خبر 5424359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha