۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۱۶

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

ایرج بیگدلو سرپرست فرمانداری مشگین شهر شد

ایرج بیگدلو سرپرست فرمانداری مشگین شهر شد

مشگین شهر - ایرج بیگدلو با حضور معاون استاندار اردبیل و مسئولان شهرستان حکم سرپرستی فرمانداری مشگین شهر را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که بعدازظهر یکشنبه در فرمانداری مشگین شهر در قالب شورای اداری این شهرستان در فرمانداری برگزار شد، ایرج بیگدلو که پیش از این سابقه معاون عمرانی استانداری اردبیل و فرمانداری پارس آباد را در کارنامه دارد، این بار مدیریت شهرستان مشگین شهر را برعهده گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: مسئولیت و مدیریت در نظام اسلامی هرچند کوتاه اما عطیه الهی است و باید از لحظه لحظه این فرصت خدمت رسانی استفاده شود.

ایرج بیگدلو خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم که برخاسته از اعتماد مردم به رئیس جمهور منتخب است کارگزاران تلاششان بر خدمت صادقانه در سنگر تلاش و مجاهدتی است که ثمره آن باید عمران و آبادانی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف باشد.

وی دیرینگی مشگین شهر را به همراه ظرفیت‌های عظیم گردشگری، کشاورزی و صنعتی یادآور شد و بیان کرد: مشگین شهر مستعد توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های اقتصادی ممتاز است که در رسیدن به این هدف والا سعی خواهیم کرد با همراهی مدیران شهرستان و استان در مسیر توسعه روزافزون گام برداریم.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر تصریح کرد: در تحقق عدالت اجتماعی شاخصه ممتاز پاکدستی و دور بودن از مؤلفه‌های فساد است که در ابعاد مختلف می‌تواند مدیران را در سنگر خدمت رسانی به چهره و ویژگی ممتاز برجسته سازد.

بیگدلو گفت: در شهرستان مشگین شهر با ارزیابی و شناسایی طرح‌های عمرانی و زیربنایی مهم در کنار طرح‌های صنعتی و سرمایه گذاری سعی خواهیم کرد تا از فرصت پیش آمده برای پیشبرد بهتر امور استفاده کنیم که قطعاً آثار و نتایج ملموس مدیریت مردمی و انقلابی در فعالیت‌ها ملموس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از زحمات رمضان علینژاد سرپرست قبلی فرمانداری مشگین شهر قدردانی و حکم ابلاغ فرماندار شهرستان ایرج بیگدلو تحویل وی شد.

در ابلاغ سرپرست فرمانداری مشگین شهر آمده است: با امید به احتمال خداوند و روحیه انقلابی و فساد ستیزی و پاکدستی و گره گشایی از امورات مردم و تحقق عدالت اجتماعی به مفاد مدیران مردمی با بهره گیری از تمام توان و لحاظ پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با لحاظ توسعه شهرستان با الهام از معنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش قدم باشید.

کد خبر 5424370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha