۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل:

اردبیل رتبه اول پروژه استقرار سامانه الکترونیکی نسخ را کسب کرد

اردبیل رتبه اول پروژه استقرار سامانه الکترونیکی نسخ را کسب کرد

اردبیل- مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل از کسب رتبه اول کشوری پروژه استقرار سامانه الکترونیکی نسخ توسط مدیریت درمان استان اردبیل خبر داد.

قادر برجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته ۴ میلیون و ۱۹۰ هزار نسخه سرپایی با میانگین هر نسخه ۳۰ هزار تومان و ۴۷ هزار سند بستری با میانگین هزینه هر سند بستری به مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: تعداد نسخ و اسناد در ۶ ماهه اول سال‌جاری در بخش سرپایی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مورد و اسناد بستری به ۲ هزار مورد کاهش یافته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل به بدهی مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان در ۶ ماهه اول سال اشاره کرد و گفت: تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد ۸۴۳ مرکز است که مجموع صورتحساب این مراکز ۱۷۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

برجی افزود: از این مبلغ ۶۳ میلیارد تومان پرداخت و ۱۱۱ میلیارد تومان بدهی مراکز طرف قرارداد است که ۶۳ درصد بدهی‌ها را شامل می‌شود.

وی از رتبه ۲۷ مدیریت درمان استان اردبیل از حیث رتبه‌بندی امکانات سرپایی بین مدیریت‌های درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با تجهیزات مناسب این رتبه را در کشور ارتقا دهیم.

برجی به برنامه‌های آتی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد بخش‌های ویژه، استانداردسازی، توسعه بخش اورژانس و CSR و افزایش تعداد تخت‌های مصوب از ۴۶ تخت به ۱۰۰ تخت در بیمارستان ارس پارس‌آباد از جمله مهمترین این برنامه‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما همچنین پیگیر احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهرستان مشگین‌شهر، جایگزینی ساختمان مستهلک درمانگاه خلخال با ساختمان جدید، شروع عملیات اجرایی درمانگاه‌های نمین، گرمی و بیله‌سوار و افزایش تخت‌های بستری بیمارستان سبلان تا بالای ۲۵۰ تخت بستری هستیم.

برجی بیان کرد: خرید و راه‌اندازی درمانگاه شماره ۲ اردبیل، ایجاد دپارتمان جامع قلب و عروق و راه‌اندازی آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی مراکز استان در دستور کار است.

وی اظهار کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل در راستای ایجاد بخش‌های جراحی ارتوپدی، نوروسرجری، تروما و بخش‌های فوق تخصص‌های داخلی از جمله انکولوژی و پیوند، روماتولوژی و غدد در بیمارستان سبلان تلاش می‌کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل استانداردسازی مجموعه بخش‌های LDR، CSR و اتاق‌های عمل بیمارستان سبلان را از دیگر برنامه‌ها و چشم‌اندازهای آتی این مدیریت اعلام کرد.

کد خبر 5426234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند خلخال IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      0 0
      با سلام خدمت دکتر برجی باتوجه به میزان جمعیت و خدمات دهی پزشکی تامین اجتماعی خلخال علاوه بر شهر وروستا ها و دوشهر هشتحین و کلور وهمچنین کوثر شهرستان خلخال نیازمند بیمارستان 100 تختخواب است نه درمانگاه درست که خلخال مظلوم مسول مطالبه گر ندارد ولی مردم ان نیازمند خدمات ارزشمند وبهرمند ازن هستند