۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۰۰

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان:

برخی بسیج و سپاه را نشناخته اند

برخی بسیج و سپاه را نشناخته اند

همدان- فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان گفت: کسانی که برخی سخنان مبنی تأثیرات برخی جریان‌های بیرونی را مطرح می‌کنند، مجموعه سپاه و بسیج و فرمانده خوب ما را نشناخته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی بقایی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان که با حضور مسئولان استانی در سالن انصار سپاه همدان برگزار شد با بیان اینکه در کنار مزار شهید همدانی کار را آغاز کردیم و امروز هم تجدید میثاقی با شهدا داشتیم، گفت: اینکه خداوند را شاکرم این منت را بر من گذاشت تا سه سال و ۲۱ روز در خدمت مردم و نظام باشم.

وی با تصریح بر اینکه بنای ما بده و بستان نیست بلکه هر جا کار خیر و خدمت و رشد کشور بود خدمت همشهریان بودیم، اظهار کرد: نسبت ما با افراد و سازمان‌ها بر اساس نسبت آنها با انقلاب اسلامی است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز شاکریم تأثیر بسیج در شهرستان همدان وسیع شده و این توفیق حاصل شد که با دوستان شبکه ایجاد کنیم و امروز بسیج شبکه است، به خدمات و حضور بسیج در بحران‌ها و نقش آفرینی‌هایشان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد.

سرهنگ بقایی خاطرنشان کرد: سال ۹۸ سالروز بسیج را با حضور سرلشکر سلامی آغاز کردیم و در سال ۱۴۰۰ هفته بسیج را با حضور سرلشکر جعفری به پایان رساندیم.

وی به اقدامات فرهنگی بسیج در همدان نیز اشاره کرد و افزود: در بحران‌هایی چون سیل و کرونا نیروهای بسیج همواره پای کار بودند.

باید جامعه را از ظرفیت بسیج بهره‌مند کنیم

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در شهرستان همدان در ابعاد تأمین امنیت و خدمت به مردم حرفی برای گفتن داریم، عنوان کرد: در این دوره سه ساله خیلی از اتفاقات تلخ و شیرین را پشت سر گذاشتیم و ترور حاج قاسم توسط دشمن تلخ‌ترین خاطراتم است.

سرهنگ بقایی با اشاره به اینکه در حوزه خدمت حتماً گروه‌های دیگر هم بودند اما بسیج نماد و شاخص و پیش‌برنده است، اظهار کرد: امروز خدا را شاکریم این علم را دست سرهنگ حسینی از همکاران خوشنام، دارای پشتکار، علاقمند و مورد اعتماد می‌دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) «افتخارم این است بسیجی هستم و از خداوند می‌خواهم با بسیجیان محشور گرداند»، گفت: امیدوارم این دعا شامل ما هم شود، باید جامعه را از ظرفیت بسیج بهره‌مند کنیم.

بقایی با اشاره به برخی سخنان و گمانه زنی‌ها در مورد این تغییر، تصریح کرد: کسانی که برخی سخنان مبنی تأثیرات برخی جریان‌های بیرونی را مطرح می‌کنند مجموعه سپاه و بسیج و فرمانده خوب ما را نشناخته اند.

برخی بسیج و سپاه را نشناخته اند

سه راهبرد اصلی را در برنامه قرار دادیم

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در ادامه این آئین با بیان اینکه باید قدر نعمت انقلاب اسلامی را بدانیم، گفت: سه راهبرد اصلی را در برنامه قرار دادیم؛ توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) در رسیدن به اهداف مورد توجه است.

سرهنگ سیدجواد حسینی با بیان اینکه کار جهادی و کمک به محرومین راهبردهای بعدی است، عنوان کرد: امیدوارم این مسئولیتی که امانت است را به خوبی حفظ کنیم.

کد خبر 5427054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha