۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸

نایب رئیس قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی:

۷۹۰واحد صنفی و نانوایی متخلف آذربایجان غربی به تعزیرات معرفی شدند

۷۹۰واحد صنفی و نانوایی متخلف آذربایجان غربی به تعزیرات معرفی شدند

ارومیه – نایب رئیس قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی از معرفی ۷۹۰ واحد صنفی و نانوایی متخلف در استان به تعزیرات حکومتی استان سه ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی رحیمی عصر پنجشنبه در قرارگاه تأمین امنیت غذایی استان با تاکید بر ضرورت تشدید بازرسی‌ها و نظارت در ایام منتهی به پایان سال و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در طی سه ماهه گذشته تاکنون به تعداد ۱۰ هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به عمل آمده که ۷۹۰ واحد صنفی و نانوایی متخلف به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی و حوزه آرد و نان به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند.

رحیمی افزود: تاکنون ۲۴ نفر بازرس از سازمان صمت و ۱۶۶ نفر از طرف بسیج استان جهت همکاری در شهرستان ارومیه و شهرستانهای تابعه استان به سازمان جهاد کشاورزی معرفی گردیده که به همراه همکاران سازمان جهاد کشاورزی در راستای بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در قالب اکیب های مشترک با همکاری ادارات تغزیرات حکومتی انجام وظیفه می‌کنند.

نایب رئیس قرارگاه تأمین امنیت غذایی آذربایجان غربی اضافه کرد: برای دست یابی به اهداف مد نظر، نیازمند هم افزایی و مشارکت فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی و مشارکت عمومی مردم در امر رصد و پایش مستمر بازار هستیم.

رحیمی تصریح کرد: نیاز است از ظرفیت نیروهای بسیج محلات و دهیاریها و بخشداری‌ها در خصوص نظارت بیشتر بر فعالیت نانوایی‌های مستقر در روستاها و مراکز دهستان‌ها استفاده شود.

در ادامه اعضای حاضر در این جلسه نظارت و پیشنهادات خود را ارائه کردند و مقرر شد هماهنگی لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پیگیری امورات مربوط به بازرسین انجام و در این راستا جلسه‌ای برای هم افزایی بیشتر با حضور مقام عالی استان تشکیل شود.

کد خبر 5427058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha