۸ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۵۱

مدیرکل تعاون روستایی اردبیل:

ذخیره سازی ۴۶۲ تن سیب در اردبیل/۴۰ غرفه در اردبیل برپا می‌کنیم

ذخیره سازی ۴۶۲ تن سیب در اردبیل/۴۰ غرفه در اردبیل برپا می‌کنیم

اردبیل-مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: ۴۶۲ تن سیب قرمز باکیفیت محصول تولیدی استان خریداری و برای فروش شب عید ذخیره سازی شده است.

ابوالفضل دشتبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس سیاست دولت همه ساله و با هدف تنظیم بازار در آستانه عید نوروز خرید و ذخیره سازی دو محصول سیب و پرتقال انجام می‌شود تا از طریق تعاون روستایی و با تصمیم ستاد تنظیم بازار فروش این محصولات به قیمت مناسب و نرخ اعلام شده انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به اندازه کافی سیب و پرتقال مورد نیاز استان در ایام پایانی سال تهیه شده و قرار است با برپایی ایستگاه‌های متعدد در شهرهای مختلف استان و روستاهای بزرگ عرضه این محصولات آغاز شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل تلاش سه ماهه کارکنان تعاون روستایی را در کیفیت سنجی و ارزیابی سیب و پرتقال خریداری شده یادآور شد و بیان کرد: از محصول خود استان و با همراهی باغداران ۴۶۲ تن سیب قرمز خرید و ذخیره سازی شده تا مردم استان بتوانند این محصولات را مورد استفاده قرار دهند.

دشتبانی در مورد خرید پرتقال از استان مازندران نیز گفت: مرغوب ترین پرتقال خریداری شده و تاکنون در دو محموله ۵۰ تن ذخیره سازی شده است و این روند ادامه دارد.

وی ادامه داد: در ستاد تنظیم بازار به تناسب تقاضا تصمیم گیری برای عرضه این محصولات انجام می‌شود که امیدواریم با قیمت مناسب و ۲۰ درصد زیر قیمت بازار سیب و پرتقال به آحاد جامعه عرضه شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل تصریح کرد: در شهر اردبیل ۳۵ تا ۴۰ غرفه و در سایر شهرها نیز به تناسب تقاضای مردم ایستگاه‌ها و غرفه‌های عرضه سیب و پرتقال دایر خواهد شد تا ما بتوانیم شرایط مطلوب و مناسبی را در عرضه این محصولات شاهد باشیم.

کد خبر 5427311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha