۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی:

سود سهام عدالت جاماندگان ۹۸ همراه با سود سال ۹۹ پرداخت می‌شود

سود سهام عدالت جاماندگان ۹۸ همراه با سود سال ۹۹ پرداخت می‌شود

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی مشکلات قادر به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نبودند، در اسفند امسال همراه با سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با اشاره به اینکه سود سهام عدالت جاماندگان سال ۹۸ همراه با سود سال ۹۹ پرداخت می‌شود، گفت: سود منتهی به اسفند ۹۹ مشمولانی که ۵۳۲ هزار تومان در سبد سهام خود دارند، حدود ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود که برآورد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود با همکاری شرکت‌های سرمایه پذیر همه سودها یک جا پرداخت شود، افزود: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.

کد خبر 5427404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سوال سهامداران از مسئولان اقتصادی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      0 0
      لطفا 5 مورد زیر را در مورد سهام عدالت پیگیری کنید چون واقعا سوال بسیاری از افراد است و ما هم نمیتوانیم جوابی به مردم بدیم.
    • سوال سهامداران از مسئولان اقتصادی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      2 0
      1-ثبت نام از جا ماندگان سهام عدالت را چند بار مسئولان وعده دادن و قرار بود تا بهمن ماه سامانه ای راه اندازی شود تا از جاماندگان سهام عدالت ثبت نام صورت گیرد اما در عمل هیچ کاری صورت نگرفته و در بودجه 1401 هم حرفی از واگذاری سهام شرکتها به مشمولان سهام عدالت نیست.تا بودجه نهایی نشده پیگیری کنید.
    • سوال سهامداران از مسئولان اقتصادی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      3 0
      2-سود سهام شرکتها اغلب تابستان یا پاییز واریز میشود.چرا سپرده گذاری مرکزی و سازمان بورس اجازه می دهد سود سهام عدالت تا آخر سال و احتمالا بخشی از آن در سال بعد در ماه رمضان یا تابستان 1401 پرداخت شود؟این تخلف بزرگی است که اینهمه پول سهامداران در حسابهای شرکتها بماند.لطفا جلوی این فساد را بگیرید.
    • سوال سهامداران از مسئولان اقتصادی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      0 0
      3-سود سهام عدالت افرادی که سجام انجام نداده اند یا حسابهای بانکی آنها قبلا بانکهای قوانین /انصار /مهر اقتصاد / بوده به علت ادغام این بانکها با بانک سپه پارسال پرداخت نشده.لطفا این مورد پیگیری شود که باز تاخیری در پرداخت سود به افرادی که بیشترشان خانواده نیروهای مسلح هستند صورت نگیرد.
    • سوال سهامداران از مسئولان اقتصادی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      1 0
      4-قرار بود قوه قضاییه و سازمان بورس تا بهمن ماه 1400 سامانه ای فعال کنند تا تمام سهام عدالت و سهام های دیگر 3 میلیون فوت شده در بورس مستقیم و بدون کاغذ بازی در دفاتر پیشخوان و اداره دارایی و دادگستری مستقیم به وراث سهامداران اضافه گردد.نتیجه چه شد؟
    • خانواده فوت شده سهام عدالتی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      0 0
      قرار بود قوه قضاییه و سازمان بورس تا بهمن ماه 1400 سامانه ای فعال کنند تا تمام سهام عدالت و سهام های دیگر 3 میلیون فوت شده در بورس مستقیم و بدون کاغذ بازی در دفاتر پیشخوان و اداره دارایی و دادگستری مستقیم به وراث سهامداران اضافه گردد.نتیجه چه شد؟چرا کسی پاسخگوی میلیونها خانواده نیست؟ پیگیری کنید.