۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

تدوین شیوه نامه حمایتی اساتید «علوم پزشکی مشهد» در پیک های کرونا

تدوین شیوه نامه حمایتی اساتید «علوم پزشکی مشهد» در پیک های کرونا

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تدوین و تصویب شاخص های امتیاز دهی اعضای هیات علمی در ایام پیک کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر ابوالفضل خواجوی راد با اعلام این خبر افزود: در نشستی با حضور رئیس دانشکده پزشکی و جمعی از مدیران آموزشی دانشگاه، فرایند تخصیص امتیازات برای اساتید فعال در بخش های کرونا تدوین و به تایید اعضاء رسید.

وی افزود: در این فرایند پس از ارائه درخواست متقاضی، مستندات و داده ها توسط معاونت های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید، در ارتقاء اساتید مربوطه لحاظ خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در این شیوه نامه و در شرایط پیک کرونابرای فعالیت هایی همچون ویزیت نوبت صبح و یا حضور در نوبت های کشیک عصر یا شب در بخش های کرونا و یا حضور در جلسات مرتبط با کرونا امتیاز فرهنگی یا اجرایی مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اعضای هیات علمی (علوم پایه / بالینی) شاغل در بخش های غیر کرونا که به صورت داوطلبانه در بخش های کرونا فعالیت کرده اند نیز مشمول بند فوق می شوند. همچنین به ازای تعداد ساعت فعالیت اعضای هیات علمی (علوم پایه MD-PhD) در مراکز واکیسناسیون کرونا، امتیاز فرهنگی توسط معاونت دانشجویی فرهنگی محاسبه می شود.

خواجوی راد تاکید کرد: سقف کسب امتیازات از این محل برای حیطه فرهنگی ۵ و اجرایی ۱۰ است و اساتیدی که بیشترین امتیازات را از این شیوه نامه کسب کنند در جشنواره آموزشی شهید مطهری تقدیر خواهند شد.

کد خبر 5427973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha