۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان:

اجرای دومین جشنواره «رفیق خوشبخت ما» کلید خورد

اجرای دومین جشنواره «رفیق خوشبخت ما» کلید خورد

همدان- مدیر عامل هلال احمر استان همدان گفت: دومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «رفیق خوشبخت ما» به یاد سردار دل‌ها در همدان اجرا خواهد شد.

علی سنجربگی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اجرای دومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «رفیق خوشبخت ما» به یاد سردار دل‌ها در همدان برگزار خواهد شد، گفت: یادواره رفیق خوشبخت ما می کوشد تا شخصیت حاج قاسم را از منظر انسان مداری و خدمت بشر دوستانه به جهانیان معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در پی صیانت از میراث ماندگار و ارزشمند شهید سلیمانی در تلاش عملی برای صلح و دوستی در جهان است، اظهار کرد: شخصیت شهید سلیمانی به عنوان نمادی از صلح و دوستی و همدلی با آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی در قالب این جشنواره معرفی خواهد شد.

مدیر عامل هلال احمر استان همدان بر ضرورت بستر سازی برای رویش اندیشه‌های خلاقانه در این عرصه و در راستای تحقق فرمان جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: شناسایی و شبکه سازی تشکیلاتی جوانان هنرمند از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی، مخاطبین این جشنواره را در سه گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا عنوان کرد: دومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «رفیق خوشبخت ما» در بخش‌های آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

سنجربگی خاطرنشان کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد و افراد می‌توانند در گروه‌های سنی مذکور آثار خود را در قالب فردی یا کار گروهی ارسال کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان همدان مهلت ارسال آثار به جشنواره ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ همزمان با یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر خواهد بود، گفت: نتایج داوری حداکثر تا ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام و آئین پایانی و اعلام نتایج جشنواره و تقدیر از برگزیدگان کشوری آن در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با ایام ولادت حضرت امام هادی (ع) انجام خواهد شد.

کد خبر 5428368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha