۱ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۵

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران ۴ خطه شد

۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران ۴ خطه شد

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهارخطه شده است.

عبدالله بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر ایلام-صالح آباد-مهران-پایانه مرزی به طول ۱۰۲ کیلومتر، ۸۲ کیلومتر آن به صورت چهارخطه اجرا شده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در قالب چهار قطعه در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: قطعه اول ایلام - صالح آباد به طول ۱۱ کیلومتر در دست اجرا است که ۹ کیلومتر از مسیر به بهره برداری رسیده و ۳ کیلومتر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: در این مسیر یک تونل به طول ۷۴۰ متر و یک تونل به طول ۸۵۰ متر حفاری و کف برداری آنها به اتمام رسیده و لاینینگ تونل دوم کربلا (۷۴۰ متر) شروع شده است.

وی اضافه کرد: قطعه دوم ایلام - صالح آباد به طول ۱۹ کیلومتر که ۱۶ کیلومتر آن به صورت چهارخطه به بهره برداری رسیده و ۴ کیلومتر باقی مانده در دست اجرا است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک قرار گیرد.

بهادری بیان کرد: قطعه سوم صالح آباد - مهران به طول ۵۰ کیلومتر که ۳۸ کیلومتر به صورت چهارخطه به بهره برداری رسیده است و ۲ کیلومتر محدوده پل کنجانچم شامل پل کیلومتر ۵۵ به طول ۶۰ متر به اتمام رسیده است و پل بزرگ کیلومتر ۵۶ به طول ۱۸۰ متر نیز به اتمام رسیده و در حال اجرای عملیات روسازی و نصب هندریل است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهار کرد: در منطقه کنجانچم نیز مسیر برگشت به طول ۸ کیلومتر در حال اجرا و از تقاطع سد شهید آل اسحاق تا شهر مهران نیز چهار خطه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: در مسیر مهران تا پایانه مرزی به طول ۱۱ کیلومتر که قبلاً به صورت چهارخطه به بهره برداری رسیده و پروژه شش خطه به طول ۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا داریم.

کد خبر 5428649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha