۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷

فرماندار کوهرنگ:

تردد در گردنه های کوهرنگ با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در گردنه های کوهرنگ با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

کوهرنگ- فرماندار کوهرنگ از مسدود شدن راه ارتباطی ۳۴ روستا خبر داد و گفت: تردد در گردنه های این شهرستان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مرتضی زمان پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به دلیل بارش برف راه ارتباطی ۳۴ روستا در این شهرستان مسدود شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گردنه‌ها در شهرستان کوهرنگ باز است، عنوان کرد: تردد از گردنه «چری»، «شاه منصوری» و «تاراز» تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به اینکه مردم از سفر غیر ضروری به این شهرستان خودداری کنند، تصریح کرد: داشتن تجهیزات زمستانه برای تردد در جاده‌های این شهرستان ضروری است.

زمان پور با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته میانگین بارش در کوهرنگ هشت سانتی متر برف و ۱۹.۵ میلی متر باران بوده است، مطرح کرد: ارتفاع برف در این شهرستان ۵۴ سانتی‌متر می‌باشد.

وی از آماده باش کلیه تیم‌های امدادی و راهداری در این شهرستان خبر داد و گفت: با شروع بارش برف کلیه پایگاه‌های راهداری فعالیت خود را به منظور باز نگه‌داشتن و برف‌روبی مسیرهای مواصلاتی این شهرستان آغاز کرده‌اند.

کد خبر 5428820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha